اذعان بنی گانتس به تهديد حزب الله برای رژيم صهيونيستی

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی ضمن هشدار به حزب الله درباره ارتکاب آنچه آن را «اشتباه در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی» نامید، به تهدید این حزب برای رژیم صهیونیستی اذعان کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی المنار؛  بنی گانتس رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر قدس با حمله به حزب الله، درباره هرگونه اشتباه در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی به این حزب هشدار داد و از سوی دیگر اذعان کرد حزب الله به تهدیدی برای کل اسرائیل تبدیل شده است.
حسن حجازی گزارشگر این شبکه گفت: هر چند تجربه هفته های گذشته در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی محدود بودن راهکارهای نظامی در مقابل سوریه و حزب الله را نشان داد، بنی گانتس رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر بار دیگر به اظهارات تهدیدآمیز علیه حزب الله پرداخت و اعلام کرد در صورتی که در فعالیت های خود در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی دچار اشتباه شود ممکن است با تجربه ناخوشایندی مواجه شود اما وی همچنین حزب الله را تهدیدی دانست که همه اسرائیل را تحت تاثیر قرار می دهد و اسرائیل برای هرگونه رویارویی با این حزب در آینده آماده می شود.
بنی گانتس گفت: تردیدی ندارم که اگر جنگ سوم لبنان آغاز شود، این جنگ نتیجه فعالیت های نادرست حزب الله خواهد بود و منطقه را به سمت درگیری پیش خواهد بود و تجربه بدی خواهد بود.امیدواریم حزب الله این مسئله را درک کند.
امیر بار شالوم کارشناس مسائل نظامی در کانال یک تلویزیون رژیم اشغالگر گفت: بنی گانتس پیامی صادر کرد که تاکنون نمونه آن را با این قاطعیت شاهد نبوده ایم. شاید این تهدید به آن سبب است که اسرائیل مورد خاصی را در لبنان مشاهده کرده است.
در ادامه گزارش آمده است: محافل اسرائیلی در چارچوب تلاش خود برای مقابله با محور مقاومت، اعلام کردند هدف از پرتاب ماهواره جاسوسی افق 10 تقویت پوشش اطلاعاتی اسرائیل از برنامه هسته ای ایران و سلاح های شیمیایی سوریه و قاچاق سلاح برای حزب الله و فلسطینیان است.
امنون هراری رئیس مدیریت فضا در وزارت جنگ رژیم اشغالگر گفت: این ماهواره هر نود دقیقه یک بار به دور زمین می چرخد و می توان برخی از کشورها را مشاهده کرد. این ماهواره قادر است هر نقطه ای را روی کره زمین مشاهده کند.
در ادامه گزارش آمده است: نیروی هوایی رژیم اشغالگر نیز آغاز دریافت نسل جدید و پیشرفته ای از هواپیماهای حمل و نقل نظامی ساخت آمریکا از نوع هرکولس را که قادر به حمل و نقل مقادیر زیادی تجهیزات تا مسافت های دور دست (اشاره به ایران) هستند، جشن گرفت. این مطلب را رسانه های رژیم اشغالگر اعلام کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار