همدان/

نماینده همدان در خانه ملت : انتقال فرهنگ اسلامی و ایرانی ، عاملی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی برای گمراهی جوانان وارد کار شده و از طریق رخنه های فرهنگی می خواهد فکر جوانان و نوجوانان را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛  امیر خجسته در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به جایگاه و تاکیدات مقام معظم رهبری، انتظارات مردم و اتفاقات در سطح بین المللی باید خوب بدرخشد، اظهار داشت: با توجه به هجمه های فرهنگی و شبیخون فرهنگی، دشمنان هر ساله میلیون ها دلار برای مقابله با اسلام هزینه می‌کنند.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اجرا نمی شود مگر اینکه مدیریت جهادی محقق شود، ابراز داشت: استکبار جهانی وارد کار شده و از طریق رخنه های فرهنگی می خواهد فکر جوانان و نوجوانان را تغییر دهد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاقاتی که در سطح بین المللی می افتد تنها را مقابله را در رخنه های فرهنگی می بیند، بیان کرد: رخنه فرهنگی و اینکه بخواهند فکر یک جوان یا نوجوان را تغییر دهند بسیار خطرناک است.
خجسته با بیان اینکه ناب ترین فرهنگ که همان اسلام ناب محمدی است را داریم، بیان کرد: غرب و به‌ویژه تکفیری ها از سیستم ما استفاده می‌کنند و باید تلاش کنیم فرهنگ اسلام و ایران را انتقال دهیم.
وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات یک نیاز مبرم برای استان است زیرا باید دوسال از تشکیل آن در شهرستان همدان بگذرد، ادامه داد: سازمان تبلیغات سازمانی فرهنگی است و همدان به لحاظ اینکه مرکز غرب کشور است به آن نیاز مبرم دارد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۳۰ هزار متر مربع برای ساخت دانشگاه و حوزه در همدان در نظر گرفته شده که عملیات اجرایی آن در حال انجام است، بیان کرد: تکفیری ها حتی به همدان نیز آمده اند اما توانسته ایم با تشکیلات فرهنگی که یکی از انها سازمان تبلیغات است جلوی فعالیت آنها را بگیریم.
امیر خجسته با بیان اینکه کارهای فرهنگی خود جوش و با دست خالی توفیقی برای شیعه است، بیان کرد: امکانات و پنانسیلهای خوب، آماده و قوی در استان و شهرستان همدان وجود دارد که با توجه به امکانات باید تبلیغات اسلامی شهرستان همدان مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه علائم یک افق روشن در ایران اسلامی دیده می‌شود، اظهار داشت: علت اینکه اجازه آغاز پروژه های جدید داده نمی شود این است که پروژه های بالای ۷۰ درصد تکمیل شود و از بلاتکلیفی درآید و برای سال آینده پروژه های جدید آغاز می‌شود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان تبلیغات از سازمان های مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بیان کرد: با توجه به اهمیت این سازمان باید مسئله امکانات و فضای اداری این سازمان مورد توجه قرار گیرد./ش
برچسب ها: انتقال ، تهاجم ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.