خانواده سالم در برنامه به خانه بر می گردیم

تهیه کننده برنامه به خانه بر می گردیم گفت: این برنامه در سال جدید با رویکرد تبیین خانواده سالم برای مخاطبان روی آنتن می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه تهران ، سید محمد سید رضی تهیه کننده برنامه زنده به خانه بر می گردیم در این باره توضیح داد: تلاش می کنیم در این برنامه خانواده محور با رویکرد خانواده سالم از تمامی ابعاد مانند تغذیه ، بهداشت، آموزش مسائل روابط فرزندان با والدین ، مباحث روانشناسی و... را در مباحث کارشناسی برنامه لحاظ کنیم.

بنابر این گزارش ، برنامه زنده " به خانه بر می گردیم " کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران است که  فروردین سال 77 بر روی آنتن رفته است. در این برنامه موضوعات و محورهای مرتبط با خانه وخانواده در زمینه های مختلف مانند روانشناسی خانواده - همسرداری - کودکیاری - تربیت فرزندان - آموزش نکات مختلف  خانه داری و آشپزی - مسائل بهداشتی و پزشکی - موضوعات حقوقی خانواده - آشنایی و آموزش هنرهای مختلف خانگی برای خودکفایی و دهها موضوع متنوع دیگر مورد بررسی قرار می گیرد.

تهیه کنندگان برنامه به خانه برمی گردیم سید محمد سید رضی  و مهدی هاشمی  هستند که یک هفته در میان برنامه به روی آنتن می فرستند.

به خانه برمیگردیم هر روزساعت 17 به جزء جمعه ها از شبکه تهران پخش می شود. 


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۴
با سلام و تشکر خواهش میکنم نام پزشک برنامه روز 23 آبان را که در مورد التهاب روده توضیح دادند را بنویسید.
آخرین اخبار