درصورت پیوستن فلسطین به سازمان‌های بین‌المللی؛

تل‌آویو اقدامات اقتصادی شدیدتری را برضد فلسطینی‌ها ‌به‌کار خواهد بست/ آزادی اسرای فلسطینی پس از عید پاک

رادیو اسرائیل اعلام کرد : تل آویو اقدامات اقتصادی شدیدتری را درصورت دست نکشیدن مقامات فلسطینی از اقدامات خود برضد فلسطینی‌ها ‌بکار خواهد بست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از " وکالة الانباء أونا"، رادیو اسرائیل در خبری به نقل از یک منبع ناشناس سیاسی در اورشلیم اعلام کرد: درصورتیکه مقامات فلسطینی به گام‌های یکجانبه خود برای پیوستن به سازمان‌های بین‌المللی ادامه دهند، اسرائیل اقدامات اقتصادی بیشتری را برضد مقامات فلسطینی‌ بکار خواهد بست .

رادیو اسرائیل از قول این منبع سیاسی در اورشلیم اعلام کرد : طرف فلسطینی به تعهد خود برای انجام ندادن کارهایی به مانند این ، تا زمانی که روند مذاکرات در جریان است پایبند نمانده است.

صدای اسرائیل سپس از قول این منبع می‌افزاید : با این وجود ، امکان تمدید روند مذاکرات، گفتگوها پس از عید پاک  ادامه می‌یابد و دوطرف سعی خواهند کرد تا راه حلی برای خروج از بحران کنونی بیابند. 

گفتنی است که رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه تحریم‌های اقتصادی را برضد مقامات فلسطینی در پاسخ به امضای درخواست‌هایی برای پیوستن به معاهدات بین‌المللی از سوی مقامات فلسطینی وضع نموده.

همچنین از سوی دیگر "آحارونوت" در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرده : آزادی گروه چهارم اسرای فلسطینی پس از انتهای عید پاک یهودیان که این چند روزه در اسرائیل برگزار می‌گردد. انجام خواهد شد.

این روزنامه گفته است : آزادی اسرای فلسطینی به رغم تهدیدات "نفتالی بنت" وزیر اقتصاد اسرائیل مبنی بر خروج از دولت در صورت انجام چنین کاری ، انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار