در پی دعوت ایران به رقابت‌های هندبال کشورهای در حال توسعه؛

نوری: فدراسیون جهانی قابلیت‌های بانوان ایرانی را درک کرده‌اند

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: حضور در میادین بین‌المللی باعث شده است که فدراسیون جهانی ظرفیت و پتانسیل بالای بانوان ایرانی را درک کند.

میترا نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رقابت‌های هندبال زیر 19 سال بانوان کشورهای در حال توسعه از 24 اردیبهشت در ازبکستان آغاز خواهد شد و تیم ملی زیر 19 سال ایران نیز برای نخستین بار به این مسابقات که همه ساله برگزار می‌شود دعوت شده است.  
 
نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال تصریح کرد: با توجه به این که در سه سال اخیر تیم‌های ملی رده‌های نوجوانان و جوانان و بزرگسالان در رقابت‌های بین‌المللی حاضر شدند، دیده شدند و این یک فرصت می‌باشد.  
 
نوری در ادامه گفت: تمامی هزینه‌های این اعزام از سوی فدراسیون جهانی پرداخت می‌شود و این باعث می‌شود بچه‌ها محک بخورند.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقات توسعه و گسترش هندبال بانوان در کشورهای میانه " در حال توسعه است" .

نوری تاکید کرد: در این رقابت‌ها به غیر از میزبان " ازبکستان" ایران، قزاقستان، تاجیکستان قرقیزستان وتکمنستان حضور دارند که قهرمان این مسابقات با قهرمان قاره دیگر که به تشخیص فدراسیون جهانی است مسابقه خواهند داد.

وی یادآور شد: حضور در عرصه‌هیا برون مرزی برای بانوان کشورمان تاثیرات مثبتی به همران دارد و آن‌ها از تجربیات سایر کشورها استفاده می‌کنند.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی هندبال بانوان ایران نیز خود را برای رقابت‌های آسیایی که در سال جاری برگزار خواهد شد آماده خواهد شد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، فدراسیون ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار