سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: عناوین، تاریخ و سطح برگزاری همایش‌ها از جمله موضوعات مهمی است که قطعا از سوی اعضاء مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا در نهایت به جمع‌بندی واحدی در این‌باره دست پیدا کنیم.

"محمد نیشابوری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره محورهای مورد بحث حزب اسلامی کار در جلسه امروز اظهار داشت: موضوع هدفمندی یارانه‌ها، به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که از سوی اعضاء در جلسه شورای سیاسی و مرکزی حزب مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در شورای سیاسی حزب اسلامی کار را بررسی برگزاری همایش‌های سال ۹۳ حزب اعلام و عنوان کرد: عناوین، تاریخ و سطح برگزاری همایش‌ها از جمله موضوعات مهمی است که قطعا از سوی اعضاء مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا در نهایت به جمع‌بندی واحدی در این باره دست پیدا کنیم.

سخنگوی حزب اسلامی کار ادامه داد: تاکنون مقرر شده همایش حزب با رویکرد اقتصادی و با محوریت یارانه و تولید در اردیبهشت ماه که مورد تائید نهایی دبیرکل حزب قرار گرفته، با حضور کار‌شناسان و مسئولان برگزار شود.

وی ادامه داد: دولت باید از رویکرد پرداخت یارانه نقدی خارج شود و حمایت‌های دیگری را همچون توزیع سبد کالا را در میان اقشار آسیب دیده جهت بهره‌وری از تولید داخلی از خود نشان دهد تا از این طریق با کمک اشتغال و بخش تولید مشکلات اقتصادی را در کشور حل و فصل کند.

نیشابوری با بیان اینکه استراتژی ورود حزب اسلامی کار به انتخابات مجلس دهم یکی دیگر از موضوعات مهمی است که مورد بحث قرار می‌گیرد، گفت: مسئول امور استان‌های حزب با حضور در جلسه شورای سیاسی حزب به ارائه گزارش درباره فعالیت‌های استانی می‌پردازد تا به نتیج مطلوبی در این باب دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار