تبریز میزبان ششمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان

ملی پوشان جوان کشورمان از روز 27 فروردین درمنظریه تبریز به ششمین اردوی خود میروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای هندبال قهرمانی پسر آسیامرداد 93درشهر تبریز برگزار خواهد شد به همین منظور تیم ملی هندبال جوانان کشورمان ششمین اردوی آماده سازی خود را از روز 27 فروردین درمنطقه منظریه تبریز( باشگاه شهید باکری) آغاز خواهد کرد.

درادامه گزارش آمده است: دراین اردو 23 بازیکن از نقاط مختلف  کشور دعوت شده‌اند که باید در روز تعیین شده مدارک خود را به محل اردو برده و درتمرینات حاضر شوند.

بر اساس این گزارش، دراین تمرینات علیرضا پیمانی از خراسان رضوی مربی دروازه‌بانها، غلامحسین اصل لاهیجانی از آذربایجان شرقی به عنوان سرپرست تیم، احسان قدکی از تهران مدیر تدارکات، مجید رحیمی‌نژاد از اصفهان و غلامحسین ایرانی از آذربایجان شرقی هر دو مربی، ایرج رضایی مدیر فنی و محسن طاهری تحت عنوان سرمربی تیم در خدمت ملی‌پوشان میهن مان هستند.

شایان ذکر است، تیم ملی هندبال جوانان ایران که در سال 2010 میلادی سومی رقابتهای قهرمانی آسیا را یدک می کشد مجوز حضور در مسابقات جهانی یونان را درکارنامه خود دارد و در این رقابتها عنوان دوازدهمی را به خود اختصاص داده است.

در پایان گزارش خاطر نشان می شود: برای ملی‌پوشان کشورمان آرزوی موفقیت دراین رقابتها و مسابقات بین المللی را داریم و امیدواریم همیشه مقام‌های خوبی برای میهنمان کسب کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، جوانان ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار