حقیقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اظهار نگرانی از روابط بین ایران و روسیه دخالت آشکار در امور داخلی و سیاست‌های کشور است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اظهار نگرانی از روابط بین ایران و روسیه دخالت آشکار در امور داخلی و سیاست‌های کشور است و ما به هیچ وجه چنین اجازه‌ای را نخواهیم داد.

منصور حقیقت‌پور عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ابراز نگرانی برخی کشورها از گسترش روابط میان تهران و مسکو گفت: گسترش روابط میان تهران و مسکو مطمئنا بر حسب منافع دو طرف بوده و هیچ ربطی به دیگر کشورها ندارد که بخواهند اظهار ناراحتی کنند.
 
وی تاکید کرد: اظهار نگرانی از روابط بین ایران و روسیه دخالت آشکار در امور داخلی و سیاست‌ کشورهاست و ما به هیچ وجه چنین اجازه‌ای را نخواهیم داد.

همچنین گفتنی است مرضیه افخم، سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرده که برخی نگرانی‌ها درباره افزایش همکاری میان تهران و مسکو غیرمنطقی است.

افخم در ادامه بیان کرد که همکاری میان ایران و روسیه به عنوان دو کشور مستقل، در مسیر عادی خود جریان داشته و پتانسیل های موجود در حوزه های مختلف، توجه مقامات اقتصادی و تاجران دو کشور را به خود جلب کرده است.

همچنین قابل ذکر است شانگهای دیلی اشاره می‌کند که این سخنان افخم، در پاسخ به ابراز نگرانی مقامات آمریکایی درباره قرارداد نفتی ایران و روسیه عنوان شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، روسیه ، روابط ، وزارت ، خارجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۳:۰۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
دولت امریکا غلط اضافه میکند.
آخرین اخبار