رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: با توجه به تجربه و سابقه درخشانی که از یزدانی‌خرم سراغ دارم مطمئن هستم وی مهره بسیار ارزشمندی برای رسیدن به اهداف بزرگ ما خواهد بود.

محسن مهر علیزاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌‌ای و کشتی پهلوانی زیر بناهای خوبی پایه ریزی شده و افراد توانمندی در این حوزه فعالیت می کنند اما از آنجا که اهداف عالیه و بزرگی را در برنامه داریم نیاز بود بدنه فدراسیون تقویت شود از همین رو به مدیران دلسوز و آشنا به ورزش بیشتری نیاز داشتیم.
 
وی با اشاره به توانمندی‌های محمد‌رضا یزدانی‌خرم تصریح کرد: در کشور ما مدیران زحمتکش زیادی وجود دارند که یکی از آنها آقای یزدانی‌خرم است که نیاز بود با توجه برنامه‌ریزی بلند‌مدت و مدونی که در راه گسترش و توسعه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در سراسر دنیا داریم  وی به ما کمک کند که ایشان نیز از آنجا که علاقه زیادی به ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی دارد خواهش ما را پذیرفت.
 
رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای افزود: تا زمانی که مجمع دبیر کلی برگزار شود یزدانی‌خرم به عنوان دبیر اجرایی فدراسیون بین‌المللی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مسائل جاری را بر عهده خواهد داشت که امیدورام همچون گذشته در کارهای خود موفق و پیروز باشد.
 
مهر علیزاده در پاسخ به این سوال که چشم انداز این فدراسیون کجا خواهد بود گفت: ما به دنبال المپیکی کردن این رشته ورزشی هستیم، البته در این راه اقداماتی زیادی صورت گرفته که با همه توان تلاش می‌کنیم در نهایت به این مهم برسیم.
 
گفتنی است، محمد‌رضا یزدانی‌خرم رئیس سابق فدراسیون کشتی طی حکمی از سوی محسن مهر علیزاده به عنوان "مدیر اجرایی" فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زروخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار