بررسی عملکرد بازیکنان نیم فصل استقلال؛

خریدهای بی‌فایده برای آبی‌ها

عملکرد بازیکنان تیم استقلال در نیم فصل دوم توسط اعضای تیم بررسی می‌شود و نتایج قابل توجهی در خصوص خریدهای بین نیم فصل این تیم به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، استقلال از ابتدای فصل با شرایط خاص و به منظور تکرار قهرمانی فصل گذشته وارد عرصه مسابقات شد و مدیریت این تیم با حفظ اکثر نفرات اصلی سعی در این داشت که اوضاع را ایده‌آل پیش ببرد اما در کوران مسابقات جدایی چند بازیکن برای وی مشکل ساز شد و جباری، مجیدی، نکونام، منتظری در حالی از این تیم جدا شدند که وی دستش برای جذب نفرات جدید خالی بود.
 
گفتنی است، مدیریت استقلال با همفکری قلعه‌نویی چند بازیکن جدید از جمله غلام‌نژاد، کاروامیو، باصفا، کبه و اولادی را جذب کرد تا در ادامه مسابقات دستگیر استقلال شوند، اما پس از بررسی‌های لازم مسئولان و اعضای کادر فنی تیم به نتیجه رسیدند که هیچ یک از نفرات جذب شده، نتوانستند برای استقلال مثمر ثمر و مفید واقع شوند و خرید این نفرات برای استقلال ضرر فراوانی را به همراه داشته است.
 
شایان ذکر است، حضور غلام‌نژاد، کبه و اولادی در این تیم با سروصدا همراه بود اما هیچ یک از این خریدها در کسب امتیاز برای تیم یاری رسان نبودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار