رابطه " فردوسی و ما " مستند شد

مستند " فردوسی و ما"ساخته شهروز توکل ، از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ "فردوسي و ما" رابطه مردم معاصر با فردوسي را بررسي مي‌كند و به تاثیر شاهنامه فردوسی در زندگی امروز مردم می‌پردازد. در این میان دوربین مستند به سراغ مردمی می رود که سالهاست از کنار تندیس فردوسی عبور کرده اند و جز نام یک میدان چیز بیشتری از این شاعر بلند آوازه جهان نمی دانند و البته مردمانی نیز هستند که شاهنامه فردوسی بخشی جداناپذیر از زندگی شان است.

«فردوسی ما» ‌به كارگردانی شهروز توكل به مدت 38 دقیقه سه شنبه ، 26 فروردین ماه ساعت 23 و پنج شنبه 28 فروردین ماه ساعت 15 مهمان « فانوس» شبکه مستند می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: مستند ، شبکه ، فانوس ، شاهنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۵:۴۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
درود آن پاک دادار هور و فروزنده دانش و فر و زور برآن رادمرد بزرگ و برشمارنده سترگ گذشته ایران و ایرانیان نژاده ، "حکیم ابوالقاسم فردوسی" ، آن پژوهنده و جستجوگر نستوه که همه آرزویش زنده نمودن اسطوره های سرزمین مادریش بود تا شاید به این وسیله پشت و پناهی و هویتی برای آنان بنا کند که در گذر زمان ها گزندی به ایشان نرسد .درود بر جناب شهروز اسم قشنگ و نژاده و همه همکارانش . این برادر کوچک شما از شما می خواهد تا چنان فردوسی و منش و نگرش پاکش را به انبون مردم امروز بشناسانید تا افراد کم سواد به او و اثر جاودانه اش با شوق و انگیزه رغبت کنند . خیلی دوست داشتم و ایکاش می توانستم در کنار شما باشم و از فردوسی ، دیدگاه ها و اهداف او دفاع می کردم با این همه امید دارم در این کار مهم که پیش گرفته اید پیروز باشید . دوستدار فردوسی و شما ، مردی از دیار ملایر .
آخرین اخبار