معرفی سایت؛

سایت هایی که دچار خونریزی قلبی شده اند را تشخیص دهید

خونریزی قلبی تمام فضای مجازی را تهدید می کند، برای تامین امنیت و اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی بهتر است، قبل از ورود به سایت های مختلف آن را با سایتی که دریچه معرفی می کند آنالیز کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ آسیب‌پذیری بسیار مهمی در تاریخ 19 فروردین 1393 - 8 آوریل 2014 منتشر شده است که درجه تهدیدهای اینترنتی را در وضعیت قرمز قرار داده است و به "خونریزی قلبی" شهرت یافته است. خونریزی قلبی با تحت تاثیر قرار دادن بخش open ssl می تواند به اطلاعات سایت ها و کاربران دسترسی پیدا کند، open ssl در تمامی وب سرورها وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار تمامی افراد قرار گرفته است، اما در جدیدترین نسخه open ssl که در سال 2012 کار خود را آغاز کرد، یک مشکل اساسی و اشتباه بزرگ در برنامه نویسی صورت گرفته است، به صورتی open ssl اطلاعات موجود در سرور را در اختیار کاربران قرار می دهد، از این رو هکرها و افراد سودجو اقدام به بهره برداری غیر مجاز از اطلاعات کاربران می کنند و با استفاده از این شیوه تعدادی از سایت های بزرگ هک شده اند. بهترین راه برای مقابله با این مشکل، بروز رسانی open ssl به جدیدترین نسخه و تغییر رمزهای اینترنتی است. توجه داشته باشید که خونریزی قلبی سایت های گوگل و یاهو را هم مورد تهدید قرار داده است و برای افزایش امنیت اطلاعات خود بهتر است رمزهای عبور ایمیل ها را در این دو سرور بزرگ ایمیل دهی عوض کنید.


حال دریچه قصد معرفی یک سایت ایرانی را دارد که می تواند با استفاده الگوریتم های پیشرفته خود بگوید، چه سایت هایی دچار خونریزی قلبی شده اند. کافیست وارد لینک زیر شوید و آدرس مورد نظرتان را وارد کنید تا سایت به شما بگوید سایت مد نظرتان سالم است یا دچار خونریزی قلبی شده است.


گزارش از محمدمحمدی خوجین
برچسب ها: دریچه ، خون ریزی ، قلبی ، سایت ، وبلاگ ، هک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
فيلم آشپزي
۲۱:۱۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
سلام . وبلاگ خوبي دارين به سايت ما هم سر بزنين خوشحال ميشيم
آخرین اخبار