روزانه ۴۲۰ "جراحی چشم" در بیمارستان فارابی انجام می‌شود

دبیر علمی بیستمین سمینار سالیانه فارابی با اشاره به ارتقا دانش چشم پزشکی ایران گفت: سالانه ۷۰ هزار جراحی چشم در بیمارستان فارابی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر احمد عامری روز سه شنبه در نشست خبری بیستمین سمینار فارابی که قرار است از ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت در محل هتل المپیک تهران برگزار شود، بیان داشت: برگزاری چنین سمینارهایی در پیشرفت و اشاعه دانش پزشکی موثر است و تمام قستمهای این سمینار توسط بیمارستان فارابی اداره می‌شود.

وی از ثبت نام ۷۲۰ نفر برای حضور در این سمینار خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود تعداد شرکت کنندگان در این سمینار به ۹۰۰ نفر برسد که استرابیسم و تازه‌های اپتیک از جمله محورهای اصلی مورد بحث در این سمینار خواهند بود.

وی با اشاره به تعداد مراجعات بالا به این بیمارستان و میزان رضایتمندی بیماران خاطرنشان کرد: در خصوص مجاری اشکی و پلکی، شبکیه و گلوکوم و همچنین اورژانس چشم پزشکی که از مسائل مورد نیاز و روز هستند در این سمینار به تبادل نظر خواهیم پرداخت.

 وی با اعلام اینکه ۱۲ سمپوزیوم و ۴ کارگاه در این سمینار تشکیل و برپا می‌شود، تصریح کرد: همزمان با برگزاری بیستمین سمینار، چهارمین سمینار فراهم آوری سلولهای بنیادی و پنجمین سمینار پرستاری چشم پزشکی نیز برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار