مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: در مسابقات ملی مهارت شرکت‌کنندگان استان اردبیل توانستند با موفقیت رتبه هشتم کشوری را برای این استان به ارمغان بیاورند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ کلام‌الله صفری در نشست مشترک با مدیرعامل مجتمع صنعتی آرتاویل‌ تایر اردبیل اظهار داشت: ما خوشحال هستیم که امروز جوانان و نوجوانان علاقمند به حرفه‌آموزی در مراکز آموزش دولتی و بخش خصوصی ما مشغول گذراندن دوره‌های تخصصی هستند که انتظار می‌رود این فرآیند با قوت و قدرت ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی سیستمی در سایه همکاری و همدلی بین کارکنان در تمام سطوح سبب افزایش بهره‌وری می‌شود، تصریح کرد: با همکاری و همدلی است که می‌توان یک مدیریت سیستمی به وجود آورد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان با بیان اینکه در سایه همین همکاری و همدلی بود که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور موفق شد رتبه چهارم را در مسابقات جهانی لایپزیک آلمان کسب کند.

صفری در ادامه خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان پارسال موفق شد در چهاردهمین مسابقات ملی مهارت رتبه هشتم کشوری را در امتیاز مدال به دست آورد به همین منظور برای تقویت بیشتر نخبگان مهارتی استان و برای کسب جایگاه برتر در پانزدهمین دوره این مسابقات به دنبال اسپانسرهای مالی و معنوی است تا جوانان لایق و شایسته استان بتوانند در این دوره نیز افتخارآفرینی کنند/.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، مسابقات ، ملی ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.