سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در هفته‌ پنجم لیگ قهرمانان آسیا برابر الجیش قطر، با اشاره به اینکه تیم فولاد و الجیش از جهات بسیاری به هم شبیه هستند، اظهار کرد: اعتقاد و اطمینان من به بازیکنانم در روزهای سخت بالاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان،  حسین فرکی گفت: تیم ما و الجیش از جهات بسیاری به یکدیگر شبیه هستند. البته در این دیدار تفاوت ما با آن‌ها این است كه ما میزبان هستیم و آن‌ها مهمان هستند. به هر حال امیدواریم بتوانیم با توجه به شرایط روحی خوبی که به دلیل قهرمانی در لیگ کشور داشته‌ایم، نتیجه‌ خوبی را در این دیدار به دست آوریم.

وی خاطرنشان‌کرد: در این دیدار بازیکنان غیرتمند فولاد مقابل هوادارانشان بازی می‌کنند که امیدوارم هواداران مثل همیشه به ورزشگاه بیایند، چرا که حضور آن‌ها انگیزه مضاعفی برای فولاد و بازیکنان آن است.

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: الجیش از بازیکنان خوبی بهره می‌برد که البته دو بازیکن آن یعنی شماره‌های 10 و 21 در این بازی محروم هستند.

فرکی ادامه داد: از نقاط ضعف و قوت حریف کاملا آگاه هستیم و اکنون با شناخت بیشتری به مصاف آن‌ها می رویم. همچنين امیدوارم از نقاط ضعف حريف و قوت خودمان به خوبی استفاده کنیم و مانند دور رفت در بخش گل زدن بدشانس و بی‌دقت نباشیم.

وی با اشاره به همراهی ملی پوشان با تیم فولاد گفت: خوشحالیم که ملی‌پوشان را در جمع مان داریم. روز گذشته کی‌روش شرایطی را فراهم کرد تا بازیکنان ملی‌پوش ما نیز مانند سایر تیم‌ها در اختیارمان باشند./ش



برچسب ها: فرکی ، فولاد ، الجیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.