میرشکاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

اجرای طرح امنیت جامع مرزها؛ دستاورد سفر رئیس‌جمهور به زاهدان

معاون امنیتی استاندار زاهدان گفت: سفر وزرا به این استان به خصوص وزیر کشور در راستای تقویت مرزهای این منطقه تاثیرگذار بود و قرار شد طرح امنیت جامع مرز‌ها در این استان عملیاتی شود

"علی‌اصغر میرشکاری" معاون امنیتی استاندار زاهدان در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره پیامدهای سفر رئیس‌جمهور کشورمان به این استان در حوزه امنیتی گفت: در این سفربا توجه به حضور وزیر کشور دستور ایجاد طرح امنیت جامع مرز‌ها صادر شد.

وی با بیان اینکه سفر رئیس‌جمهور به استان زاهدان دارای واکنش‌های بسیار خوبی از سوی مردم بود، اظهار داشت: در این سفر رئیس‌جمهور با مردم زاهدان، زابل، دیدار داشتند و جلسات مختلفی را با اقشار مختلف این استان برگزار کردند که دارای زوایای مثبتی بود.  
 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در استان سیستان و بلوچستان دو گروه شیعه و سنی ساکن هستند، رئیس‌جمهور کشورمان با سفر به این استان، شعار اعتدال و رعایت حقوق شهروندی خود را به صورت عینی اجرایی کرد و این موضوع به طور حتم در تعمیق روابط بین مردم نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.  
 
میرشکاری با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان به دلیل دوری از پایتخت دارای محرومیت‌های بسیاری است، گفت: به طور حتم حضور رئیس‌جمهور به همراه ده وزیر و معاونین وی می‌تواند پیشرفت‌های مختلفی را در حوزه‌های مختلف در این منطقه ایجاد کند.  
 
میرشکاری خاطرنشان کرد: سفر وزرا به این استان به خصوص وزیر کشور در راستای تقویت مرزهای این منطقه تاثیرگذار بود و قرار شد طرح امنیت جامع مرز‌ها در این استان عملیاتی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: زاهدان ، طرح ، امنیتی ، جامع ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار