بسیاری از ساختمان های زیبا و منحصر در سراسر دنیا وجود دارند که خود به تنهایی جاذبه ای برای شهرها محسوب می شوند و گردشگران زیادی را به سمت شهرها جذب می کنند. پل زیبای "هندرسون ویوز" (Henderson Waves) نیز که شبیه به یک مار دراز است، چنین خاصیتی دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ بسیاری از ساختمان های زیبا و منحصر در سراسر دنیا وجود دارند که خود به تنهایی جاذبه ای برای شهرها محسوب می شوند و گردشگران زیادی را به سمت شهرها جذب می کنند. پل زیبای "هندرسون ویوز" (Henderson Waves) نیز که شبیه به یک مار دراز است، چنین خاصیتی دارد. این پل بلندترین برج سنگاپور است که در سال 2005 توسط IJP با کمک شرکت معماری RSP Architects Planners و با مهندسی Ingenieros PTE Lts طراحی شد. ساخت آن از سال 2006 آغاز شد و در سال 2008 پایان یافت.

این پل طراحی شده تا دو پارک شهری Mount Faber Park و Telok Blangah Hill Park را بهم بپیوندد. همه اسکلت آن از درخت Balau ساخته شده که در جنوب شرق آسیا وجود دارد و آب و هوای مرطوب و گرم را به خوبی تحمل می کند. این پل 294 متر طول دارد و ارتفاع آن 36 متر است که پایه های بتونی آن را در این ارتفاع نگه می دارند. حالت موجی این پل باعث شده که این پل از زیبایی منحصر بفردی برخوردار باشد.
























اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار