موسوی: لیگ برتر ایران جزو پنج لیگ برتر جهان است

سرعتی زن تیم والیبال متین ایران پس از قهرمانی در مسابقات باشگاه های آسیا گفت: والیبال به یک شعوری رسیده است که همه برای کسب افتخارات بزرگتر تلاش می کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد موسوی پس از قهرمانی در پانزدهمین دوره مسابقات باشگاه های آسیا اظهار کرد: هفت دوره در مسابقات باشگاه های آسیا شرکت کردم و هفت قهرمانی هم دارم. قهرمانی همیشه حس خوبی دارد. در هر رده ای قهرمان شوید حس خوبی دارید. قهرمانی ایران بیشتر از قهرمانی در آسیا به من چسبید. البته امسال یکسری از بهترین بازیکنان جهان هم در تیم های مختلف شرکت داستند. تیم ها با قدرت آمده بودند که سهمیه جهانی را بگیرند. خداراشکر می کنم که توانستیم قهرمان شویم. خوشحالم که والیبال به یک شعوری رسیده است که هر چه نتیجه بهتر می شود سعی و تلاش بازیکنان هم یبشتر می شود و همه برای کسب افتخارات بزرگتر تلاش می کنند.

وی با برشمردن دلایل موفقیت تیم متین ورامین افزود: دلایل زیادی برای موفقیت تیم متین وجود دارد. لیگ برتر ایران جزو پنج لیگ برتر جهان است. شاید از نظر مالی و امکانات قدری ضعیف تر باشیم اما کیفیت مسابقات و بازی های لیگ ایران خیلی بالاست. قهرمان شدن در لیگ ایران خیلی سخت شده است. یک تیم باید همه شرایط را برای بازیکنان و کادر فنی خود فراهم کند. اگر یک تیم نتواند همه شرایط را فراهم کند قهرمانی ممکن نیست. اول شرایط مالی خیلی تعیین کننده است که یک باشگاه چه بازیکنانی بگیرد. بعد هم مدیریت باشگاه خیلی مهم است که در چه شرایطی چه تصمیماتی بگیرد. بعد هم مربی خوب که بتواندیک تیم را خوب ارنج کند.

ملی پوش تیم متین ورامین درباره بازی فینال گفت: شروع مسابقه چند توپ ما نخوابید. بازیکنان هم قدری عصبی شدند و از تکنیک و تاکنیک خود فاصله گرفتیم. در گیم اول خوب نبودیم. اما در گیم دوم کار را جبران کردیم. در ست سوم باز هم شش امتیاز عقب افتادیم. جمع شدیم و گفتیم ما همین ست را هم می تواانیم ببریم. بارها و بارها همین کار را با تیم های بزرگ جهان انجام دادیم. موفقش شدیم و خدا کمک کرد تا پیروز شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار