تبریز/

تبريز ، ميزبان برگزاري هجدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراکز استانها

معاون امور استانهاي سازمان صدا و سيما از برگزاري هجدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراکز استانها در تبريز خبر داد .

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، دکتر طهماسبي در نشست مشترک با شهردار کلانشهر تبريز ، و مدیرکل صداو سمای مرکز آذربایجان شرقی گفت : با همکاری مسئولين محترم استان آذربايجان شرقي و مشارکت شوراي شهر و شهردار  کلانشهر تبريز  دکتر نجفي ، هجدهمين جشنواره توليدات در روزهاي 7 و 8 خرداد ماه سال جاري در شهر تبريز برگزار خواهد شد .

وي هدف از برگزاري اين جشنواره را معرفي بهترين آثار توليدي از نظرکيفي و کمي عنوان کرد وافزود : بخش هاي اصلي اين جشنواره شامل بخش تلويزيون ، راديو ، خبر ، تحقيق و پژوهش ، موسيقي مي باشد و در بخش هاي جانبي نيز نهادها و ارگانهاي مختلف از سراسر کشور حضور خواهند داشت .

معاون امور استانها در ادامه صحبت هاي خود اين جشنواره را فرصت خوبي براي استان آذربايجان شرقي بر شمرد و خاطر نشان کرد : هنرمندان شرکت کننده از سراسر کشور با بزرگي و فرهنگ غني اين مردم از طريق اين جشنواره آشنا و آن را در سطح کشور مطرح خواهند کرد .

وي ابراز اميدواري کرد : شوراي اسلامي شهر و شهرداري تبريز با همت و تجربه اي که در بخش هاي مختلف اجرايي در طي سالهاي گذشته داشته اند برگزاري اين جشنواره کاملا متفاوت با جشنواره هاي قبلي خواهد بود .

شهردار کلانشهر تبريز نیز با بيان اينکه شهرداري در بحث مديريت شهري وظيفه دارد در کنار مسائل شهري به حوزه فرهنگ نيز توجه ويژه اي داشته باشد ، گفت : با توجه به نام گذاري امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي مقام معظم رهبري انشا ا... اين رويداد فرهنگي در تبريز فرصتي مناسب و ويژه براي معرفي فرهنگ غني آذربايجان و تبريز خواهد بود .

وي در ادامه افزود : فرهنگ ، قابليت ها و پتانسيل هاي آذربايجان شرقي مخصوصاً کلانشهر تبريز در حوزه هاي مختلف از جمله تاريخي ، اقتصادي ، اجتماعي ، فرهنگي آنطور که بايد معرفي و بيان نشده ، لذا برگزاري اين جشنواره که هر سال يک بار در يک استان توسط سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار مي شود ، فرصت خوبي است تا اين قابليت ها را براي هنرمندان سراسر کشور معرفي کنيم .

وی خاطر نشان کردند : ما برگزاري اين جشنواره در تبريز را قطعي کرديم و انشاالله تبريز در 7 و 8 خرداد ماه ميزبان هنرمندان حوزه هاي مختلف سراسر کشور خواهد بود .

وي در پايان سخنان خود ضمن تقدير و تشکر از مسئولين سازمان صدا و سيما به خاطر موافقت ميزباني اين شهر براي برگزاري هيجدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني تاکيد کرد شوراي اسلامي شهر و شهرداري تبريز تمام توان خود را براي برگزاري هر چه بهتر اين جشنواره بکار خواهند گرفت .

مدير کل صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي نيز ضمن سپاسگذاري از شوراي اسلامي و شهرداري کلانشهر تبريز به خاطر قبول ميزباني اين جشنواره گفت : صدا و سيما قبل و حين برگزاري جشنواره نسبت به تهيه و توليد برنامه هايي در خصوص معرفي ظرفيت ها و توانمندي هاي کلان شهر تبريز اقدام و براي پخش از شبکه هاي استاني برنامه ريزي کرده است .

نواداد افزود : از امروز جلسات جشنواره به صورت مستمر و جدي با راه اندازي کميته هاي تخصصي در سازمان و کميته هاي استاني به تناسب کميسيون هاي موضوعي تهران با مسئوليت واحدهاي مشابه در مرکز آذربايجان شرقي تشکيل خواهد شد .

معاون امور استانها و قائم مقام ايشان در ادامه سفر خود به استان آذربايجان شرقي از محل هاي پيشنهادي براي مراسم افتتاحيه ، اختتاميه و برنامه هاي جنبي اين جشنواره بازديد کردند ./
 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.