نرم افزار‌های کاربردی برای آخر هفته +دانلود ۱۳۹۳/۰۱/۲۸

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

** گرفتن عکس های کارتونی - آیفون


نرم افزار ToonSplash  که مخصوص گوشی های آیفون است به کاربران اجازه میدهد تا عکسهای دنیای واقعی را به عکسهای کارتونی تبدیل کنند. این نرم افزار با یک افکت خاص عکسهایی را که میگیرید به عکس های کارتونی تبدیل میکند و شما میتوانید این عکس ها را در گوشی خود ذخیره کنید.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

** نرم افزار قفل گذاری - سیمبیان


نرم افزار کارآمد قفل گذاری بر روی دفتر چه تلفن Color Contacts Lock برای Symbian^3, Anna, Belle - شما با استفاده از این برنامه کارآمد میتوانید به راحتی از شماره های شخصی گوشی خود در برابر دیگران محافظت کنید و محیطی رنگارنگ و دفتر تلفنی جدید با قابلیت های بالا برای گوشی خود فراهم کنید.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

** نرم افزار اسکن و تبدیل به پی دی اف - آندروید


نرم افزار کاربردی اسکن Droid Scan Pro که برای تبدیل کردن عکس ها به فرمت های پی دف اف به بازار ارائه شده است این نرم افزار اندروید به سادگی از تصاویر گرفته شده از از دوربین گوشی شما آنها را با چند کلیک ساده به فایل های پی دی اف تبدیل می کند .

ویژگی ها:

تبدیل گروهی عکس ها به فرمت pdf
پردازش بالای تصاویر
تبدیل عکس تا ورقه A4
به روز رسانی و قابلیت اشتراک

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

*قفل گذاری هوشمند - آندروید


LockerPro Lockscreen برروی اندروید شما همانند یه قفل فلزی بزرگ عمل میکند.با نصب برنامه LockerPro Lockscreen v4.4 روی گوشی اندروید خود می توانید تمام یا قسمتی از اندروید خود را محافظت کنید و با یک پانل مدیریت ساده قفل گذاری روی قسمت های مختلف را مدیریت نمایید.

برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

* مدیریت فایل - جاوا


مديريت گوشي هاي موبايل كه داراي پلتفرم جاوا هستند توسط نرم افزار Phone Manager 2.01.3كه يك برنامه ساده و كم حجم با امكانات فراوان مي باشد. اين نرم افزار مديريت كاملي را برروي گوشي شما در دسترس قرار مي دهد كه مي توانيد كپي ,حذف,انتقال,ويرايش كنيد و موزيك هاي خود را نيز توسط موزيك پلير خود برنامه اجرا كنيد.

برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار