اطلاعیه مهم وزارت نیرو:

قبض‌های جدید" برق" از درجه اعتبار ساقط است

تمام قبض‌های صادر شده از تاریخ 20 اسفندماه 92 تا 25 فروردین‌ماه سال‌جاری از درجه اعتبار ساقط است و قبوض اصلاح شده با عنوان اصلاحیه صورت‌حساب برای مشترکان ارسال خواهد شد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،به‌ نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، وزارت نیرو با صدور اطلاعیه مهمی اعلام کرد: قبض‌های جدید برق که طی روزهای اخیر صادر شده است، از درجه اعتبار ساقط است.

در این اطلاعیه که شامگاه پنجشنبه صادر شد، آمده است: همان‌گونه که مشترکان محترم برق استحضار دارند، در اسفندماه پارسال به وزارت نیرو اجازه داده شد تعرفه برق مصرفی تمام مشترکان را 24 درصد افزایش دهد. متاسفانه در محاسبه قبوض جدید برخی از مشترکان، اشتباه‌هایی صورت گرفته که لازم است اصلاح شود.

در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از دریافت‌کنندگان این قبوض، تصریح شده است: به آگاهی مشترکان می‌رساند تمام قبض‌های صادر شده از تاریخ 20 اسفندماه 92 تا 25 فروردین‌ماه سال‌جاری از درجه اعتبار ساقط است و قبوض اصلاح شده با عنوان اصلاحیه صورت‌حساب برای مشترکان ارسال خواهد شد.

براساس اعلام وزارت نیرو، در صورتی که برخی از مشترکان قبض‌های یادشده را تاکنون پرداخت کرده‌ باشند، در قبض دوره بعد اصلاح‌های لازم صورت خواهد گرفت و مبالغ اضافی پرداخت شده از صورت‌حساب بعدی آنان کسر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار