معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲۶۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه رازی کرمانشاه در حال تحصیل هستند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی بیدمشکی‌پور  گفت: در مجموع 2628 دانشجو شامل دوهزار و 111 دانشجوی کارشناسی ارشد و 517 دانشجوی دکتری در دانشگاه رازی کرمانشاه اشتغال به تحصیل دارند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر، دانشجویان کارشناسی ارشد در 112 رشته و دانشجویان مقطع دکتری در 58 رشته حضور دارند و در سال 93 قرار است مجموع رشته‌های مقطع دکتری به 64 رشته برسد و به رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد نیز 7 رشته دیگر اضافه می‌شود.

بیدمشکی‌پور تصریح کرد: با توجه به اینکه از سال 89 با ساخت دانشکده اقتصاد و حسابداری موافقت شده، در سال 93 در صورت توافق هیئت امنا، گروه اقتصاد و حسابداری به دانشکده اقتصاد در پردیس دانشگاه رازی انتقال می‌یابد.

وی در مورد برنامه‌های این دانشگاه پیرامون شعار امسال گفت: با توجه به ظرفیت مناسب دانشگاه رازی در برخورداری از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته اقتصاد، برنامه‌هایی برای بررسی بحث اقتصاد مقاومتی در سال جدید به صورت عملی و علمی در دست اقدام است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی استان کرمانشاه از پیگیری برای ایجاد رشته هنرهای اسلامی در این دانشگاه خبرداد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، دانشجو ، رازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.