یاد و خاطره مقام شهدا و خانواده‌های این عزیزان، باید در تمام سال زنده نگه داشته شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ارزش شهید، یاد و خاطره شهدا و تجلیل از بازماندگان شهید، تجلیل از آنهایی که در راه اسلام برای فداکاری حاضر شده‌اند، ارزش این تجلیل‌ها که برای شهدای کشور عزیزمان ایران انجام می‌گیرد، از سایر ارزشها و تجلیل‌ها والاتر و بالاتر است شهیدان از میان ما بودند، برادران و خواهران دینی من و تو که به عشق هدفی والاتر، آسمانی شدند.
 
زهرا عباس‌پور همسر شهید با والا خواندن تکریم بازماندگان شهدا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه گفت: ترویج فرهنگ شهادت نیازمند زنده نگه داشتن روز افزون خاطره شهدا در جامعه است و دیدار با خانواده شهدا گام موثری در این راستا است.
 
وی ادامه داد: تجلیل از شهدا در یک روز خاص میسر نیست و نمی‌شود و تمام مناسبتهایی که به نحوی به بازماندگان شهید مربوط می‌شود در واقع تکریم جایگاه شهدا به حساب می‌آید.
 
عباس‌پور گفت: تا زمانیکه ما زنده‌ایم، مدیون خون شهدا هستیم زیرا اگر شهدا نبودند هیچ امنیت و آرامشی برای جامعه وجود نداشت و یاد و خاطره شهدا باید در تمام روزهای سال گرامی داشته شود.
 
وی تصریح کرد: خون شهدا در هیچ زمانی کهنه نمی‌شود و با تجلیل از مقام شهدا و بازماندگان این عزیزان می‌توان فرهنگ رشادت و شهامت را در میان ملت ایران خصوصا جوانان زنده نگه داشت.
 
عباس‌پور با اشاره به ضرورت صیانت از جایگاه شهادت در جامعه ادامه داد: چند سالی است که مسئولان به این نتیجه رسیده‌اند که باید به منظور ترویج فرهنگ شهادت، یاد و خاطره شهید و تجلیل از خانواده شهدا را بیش از پیش زنده نگه داشت.
 
این همسر شهید ابراز امیدواری کرد مسئولان بیشتر پای صحبت و درد دل بازماندگان شهدا بنشینند مشکلات آنها را بشنوند و در صورت امکان مشکلات زندگی آنها را مرتفع و برطرف سازند.


انتهای پیام/

برچسب ها: مقام ، شهدا ، ارزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار