اصفهان/

برنامه های سازمان اوقاف در راستای خدمت به قرآن و اهل بیت(ع) است

رئیس هیئت بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: بازرسی های صورت گرفته از استانهای مختلف با هدف بررسی های دستورالعمل های سازمان و نحوه اجرا آن در ادارات تابعه است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، محمد مومنی اظهار داشت: طبق نظر نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه یابد تمامی مدیران کل و معاونین جهت لمس مشکلات و کاستی ها ، وقت خود را در ادارات تابعه صرف نمایند و بر نحوه اجرا دستورالعمل های ابلاغی سازمان نظارت داشته باشند.

رئیس هیئت بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ادامه داد: برنامه های سازمان اوقاف دارای تنوع و گستردگی بسیار بالایی است و باید تمامی مسئولین از مدیران تا کارمندان جزء برای اجرای صحیح و به موقع آنان کوشا باشیم.

وی افزود: برنامه های سازمان در راستای خدمت به قرآن و اهل بیت (ع) و پاسداری از سنت نبوی است و باید هر فرد بداند کوچکترین گامی که در راستای برنامه های سازمان اوقاف بر می دارد گام برداشتن در برابر اهل بیت و قرآن است.

رئیس هیئت بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در جلسه جمع بندی بازرسی برنامه محور سال 92، از کارشناسان در حوزه های مختلف خواست به طور اختصار نقاط قوت و ضعف اداره کل اوقاف استان اصفهان را بیان نمایند تا بتوان در پیشبرد اهداف سازمان گامی موثرتر برداشت.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان را مردمی ولایت مدار و شهید پرور تشکیل داده اندگفت: باید هرکس با تلاش، مسئولیت خود را انجام دهد و بدانیم این مسئولیتها بخشی از اهداف شهیدانی هست که خود را به خون خود آغشته نمودند.

مومنی بیان کرد: باید هرکس در هر مقامی که قرار دارد، بزرگی آن مسئولیت را با اخلاص و بندگی حفظ نموده و بداند مسئولیتها، امانتهای سنگینی هستند و باید امانت داری کرد./س


 

برچسب ها: اصفهان ، برنامه ، سازی ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.