در حالی که سونی به طور مرتب گزارش مربوط به فروش PS4 را منتشر می‌کرد، مایکروسافت به طرز عجیبی از این موضوع سرباز می‌زد، هم اکنون این کمپانی نیز آمار مربوط به فروش ایکس باکس One را منتشر کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، بر اساس گزارش مایکروسافت می توان نتیجه گرفت، وضعیت تیم رقیب یعنی سونی و پلی استیشن 4  از آن ها بهتر است، مایکروسافت اعلام کرده است که از تاریخ عرضه ی کنسول بازی خود توانسته 5 میلیون دستگاه Xbox One را به فروش برساند در حالی که سونی ادعا می کند میزان فروش نسل چهارم پلی استیشن بیش از 7 میلیون بوده است.

البته علت این اختلاف به مسائل متعددی مربوط می‌شود، به عنوان مثال PS4 کمی زودتر از ایکس باکس One عرضه شد، همچنین کنسول سونی در بازارهای بیشتری در دسترس قرار گرفت و به علت عرضه ایکس باکس One به همراه کینکت، کنسول سونی 100 دلار ارزان تر از رقیب ساخت مایکروسافت خود قیمت گذاری شد.

همچنین جالب است بدانید، مایکروسافت میزان فروش خود به خرده فروشان و فروشندگان را اعلام کرده است، اما سونی آمار واقعی فروش به مشتریان را منتشر کرده است، در نهایت با توجه به آمار و ارقام منتشر شده از سوی دو کمپانی می‌توان نتیجه گرفت سونی و PS4 عملکرد بهتری نسبت به کنسول بازی مایکروسافت داشته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار