اظهار امیدواری عبدالجبار کاکایی از کیفیت "نمایشگاه کتاب" امسال

این شاعر و ترانه‌سرا اظهار امیدواری کرد به نظر می‌رسد شرایط خوبی را در زمینه نشر و کتاب پیش رو داشته باشیم که این شرایط بر "نمایشگاه کتاب" نیز اثرگذار است.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ عبدالجبار کاکایی شاعر و ترانه‌سرا در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وهفتمین"نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران"، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات مثبت اقتصادی که در جامعه شاهد هستیم و هم‌چنین اتفاقات بسیار مثبتی که در عرصه فرهنگ رخ داده، به نظر می‌رسد شرایط خوبی را در زمینه نشر و کتاب پیش رو داشته باشیم که این شرایط بر نمایشگاه کتاب نیز اثرگذار است.

وی با بیان این که قضاوت و انتظار یک تغییر بنیادی در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی به مدت‌زمان بیشتری نیاز دارد، گفت: با این حال به نظر می‌رسد در آینده وضعیت بهتری را شاهد خواهیم بود.

دبیر هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر افزود: کتاب یک رسانه سنتی است و آن‌هایی که از رسانه بودن کتاب نگران هستند، باید بدانند که در دنیای امروز، رسانه‌های مجازی نفوذ بیشتری دارند و کتاب رسانه‌ای مورد توجه نخبگان است.

این شاعر در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری برنامه‌های جنبی در نمایشگاه کتاب را یک رویکرد مثبت توصیف کرد و گفت: برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی با حضور مولفان در حوزه‌های مختلف می‌تواند تاثیرگذار باشد.

بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار