برگزاری نمایشگاه ورزشی منطقه 2 در برج میلاد

مسئول اداره ورزش شهرداری منطقه 2 تهران از برگزاری نمایشگاه ورزشی در سایت ورزشی برج میلاد از یکم تا هفتم اردیبهشت خبر داد.

لیلا سماواتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این سایت ورزشی در فضایی به مساحت یک هکتار با بیش از 200 غرفه از جمله غرفه ورزشی، سنجش سلامت، تراکم استخوان و ناهنجاری دایر شده است.
 
وی افزود: همچنین پنج‌شنبه همایش کوه‌پیمایی در منطقه 2 با حضور هزار نفر شرکت‌کننده از ساعت 7:30 صبح الی 12:30 برگزاری خواهد شد و علاقه‌مندان به توچال برده می‌شوند.
 
مسئول اداره ورزش شهرداری منطقه 2 تهران امور بانوان منطقه 2 در ادامه بیان داشت: به مناسبت روز مادر سه شنبه علاقه‌مندان به بهشت مادران برده خواهند شد و از امروز مسابقات محله‌ای مقدماتی در محلات آغاز می‌شوند.
 
سماواتی خاطرنشان کرد: مسابقات بانوان در قالب 16 رشته والیبال، بسکتبال، فوتسال، هندبال، کاراته، ژیمناستیک، بدمینتون، تنیس‌روی‌میز، ده‌کاب، فوتبال دستی، فلوربار، اید‌هاکی، شطرنج، شنا، اسکیت و غیره برگزار می‌شود. و مسابقات آقایان علاوه بر مواردی که گفته شد گل کوچیک و فوتسال و کونکفو است.
 
وی در پایان تصریح کرد: دوشنبه جلسه تقدیر و قدردانی از مربیان در ایستگاه تندرستی از ساعت 9 الی 11 در سرای محله ایوانک برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار