ژاله صادقیان با حضرت زهرا(س) سخن می‌گوید

حضور صدایی ماندگار در تئاتر "هزار آیینه"

گوینده‌ی شعرهای حافظ و سعدی امروزبه جای صدای حضرت زهرا(س) در نمایش "هزار آیینه" صحبت می‌کند.

ژاله صادقیان، مجری تلویزیون و بازیگر نمایش"هزار آیینه" در خصوص این نمایش با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: "هزار آیینه" نمایش یک ساعته کوتاهی است که من هم تقش کوتاهی در آن ایفا می‌کنم در واقع به جای صدای حضرت زهرا(س) صحبت می‌کنم.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم از این‌که در کنار هنرمندان تئاتر قرار گرفتم چرا که به نظر من نمایش برشی از زندگی ماست و تئاتر به طور خاص در کشور ما مغفور واقع شده و به آن بی‌اعتنایی می‌شود. البته امیدوارم وضعیت برای تئاتر بهتر شود.

صادقیان تصریح کرد: نمایش"هزار آیینه" برای من این موقعیت را ایجاد کرد تا آن درکی را که از تئاتر داشتم یعنی حس نفس به نفس با مخاطب را دوباره به وضوح ببینم.

وی با اشاره به این نمایش عنوان کرد: نمایش"هزار آیینه" به بخش‌هایی از زندگی ائمه‌ی اطهار و پیامبر(ص) و حضرت زهرا(س) پرداخته تا مخاطب را با زندگی آن‌ها به طور ملموس آشنا کند.

صادقیان گفت: به نظر من آشنا کردن مردم با زندگی ائمه‌ی اطهار با نمایش و تصویر اثرگذارتر از صحبت در خصوص این بزرگواران است.

وی خاطرنشان کرد: نمایش‌های مذهبی باید مورد حمایت قرار بگیرند همچنین یک هنرمند و بازیگر باید وفادار و امانت‌دار خوبی از متن نویسنده باشد.

گفتنی است نمایش"هزار آیینه" از 24 فروردین ماه سال جاری به مدت یک هفته هرشب در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد به اجرا می‌رود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.