سرکرده گروهک تروریستی "کتیبه المجاهدین" در سوریه کشته شد/هلاکت شماری از تروريست‌ها در درعا ، حلب ، دير الزور و حمص

در پی ادامه عملیات ارتش، "علی زعیب" سرکرده گروهک تروریستی "کتیبه المجاهدین" در حمص توسط نیروهای ارتش به هلاکت رسید.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، منابع امنیتی سوریه از به هلاکت رسیدن "علی زعیب"، سرکرده گروهک تروریستی "کتیبه المجاهدین " در منطقه الدار الکبیره حمص توسط نیروهای ارتش خبر دادند.

شمار دیگری از افراد مسلح تروریست در حملات نیروهای ارتش سوریه در درعا ، حلب ، دیر الزور و حمص به هلاکت رسیدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه ،‌ نیروهای ارتش سوریه اعضای یک گروه تروریستی را که در حفر تونل و کانال تخصص داشتند در منطقه حراک در درعا به هلاکت رساندند.

نیروهای ارتش سوریه محلهای تجمع تروریست‌ها را در عتمان ، یادوده ، معربه ،طیبه و نزدیک مرزهای اردن هدف قرار دادند که بر اثر آن  شماری از تروریستها کشته شدند.

"محمد جعونی" از اردن و "عبد الحمید خلف" از کویت از جمله کشته‌ها بودند. نیروهای ارتش و مسلح همچنین شماری از تروریست‌ها را در محله جبیله در شهر دیر الزور از پای در آوردند. در حلب نیز یگانهایی از ارتش شماری از افراد مسلح تروریست را در محله های الانصاری ، جابریه ، لیرمون ، راشدین و شیخ سعید در داخل شهر حلب و کویرس، جدیده ، تل رفعت و اطراف زندان مرکزی حلب در حومه حلب به هلاکت رساندند. در حمص نیز ارتش به پیشروی خود در محله باب هود ادامه داد و کنترل شمار دیگری از ساختمان‌هایی را که تروریست‌ها در آنها سنگر گرفته بودند به دست گرفتند و شماری از تروریست‌هایی را که در جنوب غربی شرکت گاز سنگر گرفته بودند کشتند.

در روستاهای برج القاعی ، طلاس و محله ناصریه در حوله در استان حمص نیز شمار دیگری از تروریستها در حملات ارتش سوریه کشته شدند.

نیروهای ارتش همچنین حمله دو گروه تروریستی را که در تلاش بودند از روستای دار الکبیره به خالدیه و از غاصبیه به دویر در حومه حمص حمله کنند دفع کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: هلاکت ، تروریست ، سوریه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار