رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: متأسفانه جوانان در وزارت ورزش و جوانان فراموش شده‌اند و باید این بخش به صورت سازمانی مستقل زیرنظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت کند.

عبدالرضا عزیزی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: متأسفانه حتی خود مسئولین وزارت ورزش و جوانان نیز می‌پذیرند که در بخش جوانان کوتاهی شده و در واقع این بخش در این وزارتخانه نادیده گرفته شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تهران ادامه داد: ما در دولت نیز باید به حل این مشکل کمک کنیم و باید سازمان جوانان به صورت سازمانی مستقل زیر نظر وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد مانند سازمان بهزیستی که به صورت مستقل زیرنظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای اشتغال، ازدواج و مسائل فرهنگی جوانان وجود ندارد که اگر این سازمان به صورت مستقل عمل کند برنامه‌ریزی بهتری برای این موضوع انجام خواهد شد.

عزیزی در ادامه بیان داشت: متأسفانه یکی دیگر از دغدغه‌ها در این موضوع اعتبارات است که بسیار کم است و کل اعتبارات 400 میلیارد تومان است که فقط و فقط هزار و پانصد میلیارد تومان را باید به 18 تیم بدهند و دیگر مبلغی برای سرمایه‌گذاری در بخش جوانان باقی نمی‌ماند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: اگر بخش جوانان به صورت سازمانی مستقل فعالیت کند، اعتبارات نیز به صورت مستقل به آنان داده می‌شود و اقدامات به نحو بهتری در این زمینه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جوانان ، ورزش ، وزارت ، فراموش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عیسی
۱۲:۰۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
دمت گرم چه عحب یکی به ورزش توجه کرد
آخرین اخبار