معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به سیاستگذاری‌های صورت گرفته به منظور گسترش شبکه‌های نیکوکاری، 600 مرکز به دو مرکز نیکوکاری ارتقاء خواهد یافت.

سعید ستاری، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه در سال گذشته یک میلیارد و 500 میلیارد تومان درآمد حوز‌ه‌ی مشارکت‌ها بوده است، گفت: این درآمد حاصل 46 برنامه و طرح مشارکتی چون، صدقات، زکات، طرح اکرام است که امسال با مجموع برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده رقم درآمد دو میلیارد و 500 میلیونی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: هم‌اکنون 23 میلیون مشترک در حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی وجود دارند که برای دستیابی به رقم مورد نظر به جذب 30 میلیون مشترک نیاز داریم.

ستاری در ادامه با اشاره به طرح شبکه نیکوکاری محله گفت: این طرح به منظور گسترش شبکه‌های نیکوکاری با محوریت مساجد هم‌اکنون در پنج استان به صورت پایلوت در 600 مرکز در حال اجراست.

وی در پایان با اشاره به اینکه گسترش شبکه‌های نیکوکاری از برنامه‌های کمیته امداد در سال جاریست، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و کارکرد این شبکه‌ها و واگذاری فعالیت‌های خیرخواهانه به خود مردم، درصدد ارتقای مراکز نیکوکاری به دو هزار مرکز هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: توسعه ، شبکه ، مشترک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار