آیت‌الله آملی لاریجانی:

بودجه برای افتتاح کلینیک تخصصی دندانپزشکی قوه قضاییه از سوی رهبری تامین شد

رئیس دستگاه قضا با تاکید براینکه راه‌اندازی این کلینیک از بودجه دولتی تامین نشده است گفت: یکی از الطاف مقام معظم رهبری به قوه قضاییه این بود که بودجه‌ای را برای جبران کاستی‌ها در اختیار این قوه قرار دادند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله "صادق آملی لاریجانی" پس از افتتاح کلینیک تخصصی دندانپزشکی قوه قضاییه به سخنرانی پرداخت.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به وظیفه قوه قضاییه گفت: اجرای عدالت و رسیدگی به دعاوی مردم و مشکلاتی که از این باب برای مردم پیش خواهد آمد از وظایف دستگاه قضاست که بحمدلله مسئولان  دستگاه قضایی در چارچوب وظایف محوله کارهای خوبی انجام دادند.

آیت‌الله آملی لاریجانی تصریح کرد: در روز افتتاح این مرکز نیمی از نیروی انسانی قوه قضاییه تجدید و اضافه شد.

وی تصریح کرد: ما در قوه قضاییه 8 هزار قاضی داشتیم که با کمک نمایندگان مجلس در برنامه پنجم 4 هزار قاضی به قوه قضاییه اضافه شد که این امر در رسیدگی بهتر، نو شدن این دستگاه، تسریع در کارهاست و اطاله دادرسی موثر واقع خواهد شد.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: بسیاری از رؤسای کل در استان‌ها نوید داده‌اند که مشکلات مربوط به انسانی در قوه قضاییه در حال حذف شدن است.

آیت‌الله آملی لاریجانی ادامه داد: زمانی که کار خودم را شروع کردم کمبود قاضی یکی از مشکلاتی بود که با آن مواجه بودیم که این امر با تلاش قوای سه گانه تا حد بسیار زیادی حل شده است.

وی ادامه داد: بحث رسیدگی، بازرسی، نظارت و روند اجرایی در دستگاه قضایی رو به کمال است.

آیت‌الله آملی لاریجانی با اشاره به کارهای صورت گرفته در قوه قضاییه گفت: پیشگیری از وقوع جرم یکی از کارهایی بود که در قوه قضاییه صورت گرفت که در همین راستا می‌توان به توسعه فناوری اطلاعات نیز اشاره کرد که این امر فواید زیادی در تسریع پرونده حذف واسطه و اسکان آرا دارد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی پژوهشگاه در حوزه معاونت یکی از کارهایی بود که صورت گرفت که در حال حاضر در حال راه‌اندازی مجله‌ای به نام رای هستیم که این امر می‌تواند راه اتصالی برای قضات باشد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: کارمندان یک دستگاه باید با نشاط و اطمینان خاطر کارکنند که رسیدگی به ارکان کارمندان راه رسیدن به این نشاط است.

وی ادامه داد: من امروز خوشحالم که امروز وسیله و ابزاری بودیم برای راه‌اندازی این کلینیک تا کارکنان بتوانند از این مرکز بهره ببرند.

رئیس دستگاه قضا با تاکید براینکه راه‌اندازی این کلینیک از بودجه دولتی تامین نشده است گفت: یکی از الطاف مقام معظم رهبری به قوه قضاییه این بود که بودجه‌ای را برای جبران کاستی‌ها در اختیار این قوه قرار دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فکر ، بیمارستان ، قضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.