بهروان: رفتارهای ناخوشایند مشهدی‌ها جای تاسف دارد/ مصدومیت کمک داور به خاطر پرتاب سنگ نبود

رئیس کمیته مسابقات لیگ فوتبال در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی پلی آف لیگ دسته یک گفت: برخی از تماشاگران مشهدی رفتارهای ناخوشایندی از خودشان دادند که جای تاسف دارد.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان مشهدی باید فکری به حال برگزاری مسابقات انجام دهند چرا که چند بازی انجام شده در مشهد اتفاقات ناگوار رخ داده است.

بهروان در ادامه اظهار داشت: تماشاگران مشهدی بعد از زدن گل توسط تیم پیکان در حال ترک ورزشگاه بودند که یک دفعه رئیس هیات ورزش استان خراسان رضوی با بلندگو اعلام کرد که یک گل تیم پیکان 2 گل حساب نمی‌شود! و تماشاچی‌های مشهدی به ورزشگاه بازگشتند و بطری‌های به زمین مسابقه پرتاب کردند. به نظرم این شیوه رفتار تماشاگران مشهدی درست نیست. بازی ابومسلم آلومینیوم هرمزگان هم به خاطر رفتار بد تماشاگران قطع شد.

وی بیان کرد: به هر حال ما تمام تلاشمان را انجام دادیم تا بازی قطع نشود و بازی با خوب وخوشی تمام شود.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر بیان کرد: ما در مراسم قرعه کشی بازی‌های پلی آف ذکر کردیم که اگر در بازی برگشت نتیجه مساوی شود در آن صورت در برابر قانون در طول 90 دقیقه گل مهمان 2 برابر می‌شود.

بهروان عنوان کرد: هر 2 مسئول تیم‌های پیکان و سیاه جامگان هم در آن جلسه حضور داشتند و صورت جلسه را امضا کردند هم چنین ما به مدیر کل استان خراسان رضوی این صورت جلسه را اعلام کردیم.

وی در ادامه اظهار داشت: من در دقیقه 76 و 77 بازی به سمت نیمکت 2 تیم رفتم و جریان صورت جلسه را یک بار دیگر گوشزد کردم اما مشهدی‌ها بدون در نظر گرفتن صورت جلسه باعث تحریک تماشاگرانشان شدند.

بهروان بیان کرد: در جریان قرعه‌کشی ما به مشهدی‌ها اعلام کردیم که ورزشگاه دیگری برای محل برگزاری بازی پلی‌اف در نظر بگیرند اما بیان کردند که ما همین جا بازی را برگزار می‌کنیم به هر حال ورزشگاه بیش از حد ظرفیت پر شده بود.

وی درباره مصدوم شدن کمک داور به خاطر پرتاب سنگ تماشاگران گفت: من این موضوع را تکذیب می‌کنم کمک داور پایش پیچ خورد و به خاطر همین داور چهارم جایگزین وی شد.

بهروان در پایان خاطرنشان کرد: اصفهانیان رییس کمیته داوران، خوشخوان ناظر داوری و نماینده ویژه فدراسیون فوتبال هم در این بازی حضور داشتند و گزارش این بازی را به مسئولان خواهند داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیکان ، بلندگو ، اعلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار