شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی این هفته اجرایی می‌شود

عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی تا پایان هفته جاری همزمان با اعمال فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی می‌شود.

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی از سال گذشته به تصویب شورا رسیده که براساس آن 25درصد نرخ کرایه تاکسی،‌20درصد نرخ کرایه اتوبوس و 15درصد در مترو اعمال خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این مصوبه قرار بود پس از تایید فرمانداری از اردیبهشت ماه اجرایی شود اما به درخواست دولت اجرای این مصوبه تا اعمال فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها متوقف شد.

وی افزود: بر اساس گفته‌های دولت در خصوص اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تا پایان هفته جاری افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی نیز از این هفته اعمال خواهد شد.

شاکری در خصوص تسهیلاتی که قرار بود برای تاکسیرانان به جای افزایش مجدد نرخ کرایه‌ها در نظر گرفته شودف خاطرنشان کرد: میزان افزایش درنظر گرفته شده برای نرخ کرایه حمل و نقل عمومی با احتساب اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی انجام شده اما در صورتیکه قیمت سوخت افزایش صعودی داشته باشد، پیشنهاداتی برای ارائه تسهیلات به این قشر در شورا بررسی خواهد شد اما به هیچ عنوان افزایش مجدد نرخ کرایه‌ها را نخواهیم داشت.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: افزایش ، نرخ ، کرایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۱:۴۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
اره بعضی داشتن دوبرابر میگرفتن واقعا هیچ نظارتی نیست
Iran (Islamic Republic of)
نصف نفر
۱۸:۰۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
پس بگو از همین هفته تاکسی ها میخوان 50%بکشن رو کرایه وبگن ما خبر نداریم که 25%هست دیگه
از امروز که تاکسی ها گرون کردن وبه زور کرایه زیادی میخواستن از ما ولی ما کوتاه نیومدیم وهمون کرایه قبلی رو دادیم:)
آخرین اخبار