زاهدان /وزیر بهداشت خبر داد:

تعرفه پزشکان افزايش پيدا مي کند

وزیر بهداشت در جمع اعضای هیئت علمی , روسای بیمارستان ها ، دانشکده ها ، رییس و اعضای هیئت رییسه و تعدادی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: امسال ما هم در نوع خدمت رسانی و هم تعداد پرستار و کمک پرستار و بهورز و هم از نظر شکل و شمایل خدمات دهی به مردم تغییرات مثبتی ایجاد خواهیم کرد .

  
 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، وی همچنین با اشاره به چالش جدی عدم ماندگاری پزشکان در برخی استان های تصریح کرد : در مورد ماندگاری پزشکان حتما تاتغییرات جدی اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه در پرداخت ها برای پزشکان عمومی و متخصصین در بخش دولتی نرخ واقعی ویزیت حساب شده است ادامه داد : در سال جدید افزایش تعرفه ها را خواهیم داشت به گونه ای که ما به التفاوت راوزارت بهداشت پرداخت خواهد کرد و سعی می شود که سهم پرداحت ها توسط مردم ، کاهش یابد .

وی به بازدید رییس جمهور در هفته های گذشته از بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اشاره کرد و گفت : رییس جمهور در این بازدید تاکید کرده است که در چند ماه آینده حدود 10 درصد از پرداخت توسط مردم را کاهش خواهد داد .

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : پیامبر ما پیامبر اعتدال بود دین ما دین اعتدال است و امیدواریم که همه ما بتوانیم در مسیر راه آن بزرگوار قدم برداریم./س


برچسب ها: وزیر ، بهداشت ، تعرفه ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.