چند روز آینده سرمربی تیم پدیده مشهد انتخاب می شود

سرپرست تیم پدیده مشهد گفت: سرمربی تیم پدیده چند روز آینده انتخاب می‌شود و می‌خواهیم بهترین نتیجه را در لیگ چهاردهم بگریم تا بتوانیم مردم استان خراسان را راضی و خوشحال کنیم.

سرآسیابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  در رابطه با لیگ برتر و سرمربی فصل آینده هدف گذاری تیم پدیده مشهد آن است که ابتدا سرمربی تیم مشخص شود و از تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه که بتوانند آینده تیم را در لیگ  برتر رقم بزنند ون تیجه‌های خوبی را که در خور استان خراسان و شهر مشهد است را بگیرد.
 
وی در مورد سرمربی فصل آینده ادامه داد: گزینه اصلی تیم ما میثاقیان سرمربی فصل قبل است که زحمات زیادی بر این تیم پدیده گشیده اما دو گزینه ایرانی و خارجی هم صحبت هایی شده که اگر با میثاقیان به توافق نرسیم از گزینه های  دیگر استفاده کنیم اما تا چند روز آینده سرمربی تیم انتخاب می شود.
 
 وی در مورد اینکه چه بازیکنان برای فصل بعد جذب می کنند تصریح کرد: ابتدا سرمربی تیم باید انتخاب شود سپس سرمربی هست که  می گوید تیم ما با چه بازیکنانی در لیگ چهاردهم  بازی کنیم تمام اختیارات که تیم ما چه بازیکنی را بگیرد در دست سرمربی است.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم پدیده مشهد دوست دارد بهترین نتیجه را در لیگ چهاردهم بگیرد تا مردم استان خراسان و شهر مشهد را خوشحال و راضی کنیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، مشهد ، انتخاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار