مولاوردی در حمایت از حضور محکوم فتنه در همایش دولتی اعلام کر: مشی دولت حذف کسی نیست

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در پاسخ به سؤالی مبنی بر چرایی دعوت برخی از فعالان فتنه ۸۸ در مراسم روز زن که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، گفت:مشی دولت هم حذف کسی نیست.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، پس از اقدام اشتباه دولت در شرایط نابسامان اقتصادی و همت وسیع دولت و دولتمردان در تهدید و نه تشویق مردم به انصراف از یارانه با این عنوان که افراد نیازمند از یارانه‌ها بهره‌مند شوند، اخبار حاکی از مهمانی نهاد ریاست جمهوری به بهانه بزرگداشت روز زن بود.

بزرگداشتی که بر اساس اخبار منتشر شده رسانه‌های مختلف، با هزینه گزاف در شرایط بد اقتصادی، شبیه به مهانی‌های شبانه بوده تا بزرگداشت روز زن!

مولاوردی: مشی دولت حذف افراد (فتنه‌گران) نیست ،با این وجود، برخی از رسانه‌ها از حضور زندانی و فتنه‌گر زن (نرگس محمدی) که چندی پیش با کاترین اشتون و پارلمان اروپایی دیدار کرده بود، در این مهمانی خبر دادند و معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری با تآیید این خبر، ضمن حمایت از دعوت چنین شخصی به مهمان ریاست جمهوری در پاسخ به سؤال خبرنگار گفت: ما از اقشار مختلف بانوان دعوت کرده بودیم و مشی دولت هم حذف کسی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال فارس که آیا شما از برخی چهره‌ها همچون نرگس محمدی در این مراسم دعوت کرده بودید، تصریح‌کرد: ما برای 2100 نفر کارت فرستاده بودیم و نام وی نیز جزء لیست بوده است؛ ما خواستیم از همه دعوت کنیم و همه در جشن حضور داشته باشند.

به نظر می‌رسد دولت یازدهم بر خلاف اظهارات مقامات مبنی بر رسیدگی به وضعیت اقتصادی و پرهیز از حاشیه‌های سیاسی، نه تنها به فکر وضعیت معیشتی مردم نیست بلکه با ورود بعضی از افراد حاشیه‌دار و معلوم‌الحال به بدنه دولت، به نوعی به دنبال احیاء و علنی کردن بی‌بندوباری و تریبون دادن به فتنه‌گران و متهمین سیاسی است.
اقدامات سیاسی و خلاف عرف دولت یازدهم در حالی صورت می‌پذیرد که تحلیل‌گران معتقدند حواشی سیاسی و غیر مردمی و اشراف‌گونه دولت یازدهم سبب بی‌اعتمادی مردم به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر انصراف از یارانه شده است و بر خلاف امید دولت به انصراف مردم از یارانه، بر اساس اخبار منتشره بیش از 70 میلیون نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

این جشن بزرگداشت مقام زن که با بی حجاب شدن میهمانان آن بیشتر شبیه یک دور همی زنانه شده بود از بخش‌های مختلفی غیر از دولت نیز میهمانانی داشت، فعالان امور زنان، بازیگر، کارگردان و نویسنده زن، رقص لزگی 6 دختر، کنسرت موسیقی زنان و برگزاری شوی لباس زنان بخشی از ویژه برنامه‌های این ضیافت بود.
برچسب ها: مولاوردی ، فتنه ، مشی دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.