بررسي نقش شبكه بانكي در توسعه اقتصادي كشور در "بانكداري و توسعه" راديو اقتصاد

راه‌هاي تحقق شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در بخش بانكداري اسلامي با توجه به نقش شبكه بانكي در توسعه اقتصاد در برنامه "بانكداري و توسعه" مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد؛ برنامه "بانكداري و توسعه" سه شنبه 2 ارديبهشت ماه با موضوع نقش شبكه بانكي در توسعه اقتصاد به چگونگي تحقق اقتصاد مقاومتي  با توجه به برنامه هاي بانك مركزي  مي پردازد.

"تازه هاي بانكداري" عنوان بخش اول برنامه "بانكداري و توسعه "  است كه تحليل اخبار حوزه بانكداري  توسط "عليرضا صنيعي" بيان مي شود .

در اين بخش  با توجه به شعار سال و توجه به اقتصاد مقاومتي نقش بانك ها در جذب منابع مالي نيز مورد تحليل و بررسي قرار مي گيرد.

در بخش گفتگوي كارشناسي نيز "وهاب قليچ کارشناس"  پژوهشي- اقتصادي پژوهشكده پولي و بانكي بانك مركزي درخصوص بانكداري كشور و نقش شبكه بانكي در توسعه اقتصادي مطالبي را بيان مي كند.

" ايمان اسلاميان "كارشناس اقتصادي نيز جايگاه فعاليت مسئولين اقتصادي و شبكه بانكي در  توسعه اقتصادي و تحقق مديريت جهادي را تبيين مي كند. 

ارزيابي فعاليت هاي بانكي و اعلام شاخصه هاي تامين مالي در بانك ها توسط بانك مركزي  از ديگر مباحثي است كه در اين برنامه بررسي مي شود.

معرفي تازه هاي نشر؛ بهترين پايان نامه هاي اقتصادي ؛ پخش نظرات مردم و گزارش با محوريت اقتصاد مقاومتي و نظام بانكداري از ديگر بخش هاي برنامه "توسعه و بانكداري" است.

برنامه "بانكداري و توسعه" كاري از گروه اقتصاد ، خدمات و تجارت شبكه راديويي اقتصاد است كه به تهيه كنندگي اعظم جعفرآبادي و نويسندگي افشين اوحدي با اجراي حميد طهماسبي پور ساعت 13:30 به مدت 30 دقيقه برروي موج اف ام رديف 98 مگاهرتز پخش مي‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار