صبح امروز کامیون حامل آجر سفال که از جاده هراز عازم تهران بود به دلیل نقص فنی و بی احتیاطی راننذه در مرکز شهر رودهن باچندین خوردی سبک و سنگین برخورد کرد و موجب زخمی شدن هشت نفر از هموطنانمان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن / در این حادثه که راس ساعت 45 و 8دقیقه صبح امروز بوقوع پیوست کامیون بعد از برخورد با دودستگاه کامیون حمل بار و جرثقیل حامل خودرو و 10 دستگاه خودروی سواری دیگر وارد پیاده رو شد و واژگون گردید.

بنابراین گزارش/ شدت حادثه به حدی بود که چندین خوردو از جمله جرثقیل حامل خودرو واژگون شدند و کامیون حمل بار به لاین مقابل پرتاب شد.

در این حادثه متاسفانه هشت نفر به شدت زخمی شدند که حال دو نفر از جمله راننده کامیون متخلف وخیم گزارش شده است. که با کمک عوامل اورژانس به مراکز درمانی تهران و رودهن انتقال داده شدند.

رضا طاهر خانی بخشدار رودهن در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این سومین باریست که در همین نقطه از شهر رودهن شاهد تصادف و واژگونی خودروهای سنگین هستیم که متاسفانه منجر به زخمی شدن و جانباختن همشهریان شده است.

وی ادامه داد: تنها راه حل این مشکل ایجاد کمربندی شمالی رودهن است که در هئیت دولت مصوب شده ولی متاسفانه تا کنون عملیات ساخت آن اجرا نشده و روز به روز شاهد تصادفات ناگوار در این منطقه هستیم.

همچنین سرگرد ناصر امیریان رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان گفت: علت حادثه در حال بررسی است ولی شواهد نشان از بی احتیاطی کامیون حامل بار آجر سفال دارد.

وی در پایان ادامه داد: امیدواریم با ایجاد کمربندی و اصلاح دوربرگردان های شهر رودهن دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری در سطح منطقه نباشیم.

شایان ذکر است سال گذشته چنین اتفاقی در همین نقطه بوقوع پیوست که متاسفانه هفت نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.