نماینده ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: تقویت و تکیه بر اعتقادات دینی بهترین راه مبارزه با اعتیاد و درمان آن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،حاجی‌لو گفت: برگزاری نخستین همایش بهبود یافتگان اعتیاد استان کردستان تجلی عزم و ایمان الهی است.

وی افزود: امروز در این جشنواره شاهدیم که جوانانی دیگر از این مرز و بوم با توکل بر قدرت لایزال الهی با تلاش و پشتکار خود و با عزم ملی سازمان‌های مردم‌ نهاد و دولتی بر دیو پلید اعتیاد غلبه کرده‌اند.

نماینده ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه بهبود یافتگان اعتیاد در حقیقت واژه خواستن توانستن است را به بهترین شکل معنا می‌بخشند، اضافه کرد: این افراد در حقیقت با تکیه بر عزت و اعتماد به نفس مثال‌زدنی خود به دیگران نشان می‌دهند که در هیچ شرایطی نباید از الطاف خداوند ناامید شد.

حاجی‌لو  گفت: افراد معتاد برای خلاصی از این افیون سیاه باید با تقویت اعتقادات دینی و شرکت در جلسات بهبودی و مشارکتی بستر را برای بازگشت سالم خود به جامعه فراهم سازند.

وی خاطرنشان کرد: باید با برخورد علمی و اصولی با این بیماری که خود به تنهایی عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است شرایط بروز مجدد آن را از بین برده و زمینه پیشگیری هرچه بیشتر از این بلای خانمان‌سوز را فراهم کنیم.

انتهای پیام/س
برچسب ها: اعتیاد ، اعتقادات ، مبارزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.