دخل و خرج‌تان را تا پایان امسال اینگونه کنترل کنید!

راه‌کارهایی برای کنترل دخل و خرج و وضعیت مالی‌تان در سال‌های اخیر با افزایش گرانی افراد کمتر می‌توانند در خرج کردن صرفه‌ جویی کنند و مدیریت مالی بسیار سخت‌تر از گذشته شده است.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ اگر کنترل هزینه‌هایتان از دستتان خارج شده است و دیگر مثل سابق پول پس‌انداز نمی‌کنید باید با راهکارهایی متفاوت مدیریت مالی خود را به گونه‌ای دیگر کنترل کنید.

نرم‌افزارهای زیادی امروزه در گوشی‌های همراه وجود دارند که این امکان را فراهم می‌کنند تا شما به راحتی بر روی حساب‌های مالی خود و یا خریدهایتان کنترل و دقت داشته باشید و با نصب آن‌ها می‌توانید مدیریت و بهینه‌سازی کنید.

گفتنی است، مطالعات جدید نشان می‌دهند شیوه نوشتن در دفترچه‌ای کوچک هنوز هم به اندازه هیچ شیوه دیگری افراد را در مدیریت حساب‌هایشان کنترل نمی‌کند پس اگر می‌خواهید تا پایان امسال در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و مقدار زیادی پول پس‌انداز کنید باید با تهیه دفترچه یادداشت کوچکی و نوشتن ریز‌به‌ریز تمام خرج‌هایتان مدیریت مالی خود را بهبود بخشند.

کافی است امسال از خرید موادی که ضرورت زیاد ندارند پرهیز کنید و وسایلی که به آن‌ها احتیاج ندارید را نگه دارید شاید یک روز به کارتان بیایند و اجازه ندهید دیگران شما را به خرید کردن تشویق کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
پولمان کجا بود !!!بورو بابا دلت خوشه مگه این شاه کلید چیزی برامون گذاشته که پس انداز کنیم
آخرین اخبار