انتقاد آیت‌الله علوی‌گرگانی از وضع عفاف و حجاب؛

متولیان فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی همه توان خود را بکار گیرند

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان این که اگر معرفت دینی جوانان تقویت شود، بسیاری از مشکلات فرهنگی حل خواهد شد، گفت: متولیان فرهنگی باید در راستای ترویج فرهنگ اسلامی همه توان خود را بکار گیرند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله علوی‌گرگانی" پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان قم، گفت: قم باید از لحاظ علمی، اخلاقی، فرهنگی و ...، الگوی دیگر استان‌ها باشد.
 
آیت‌الله علوی گرگانی با انتقاد از وضع نامناسب حجاب در سطح قم، افزود: اگر دستورات دینی و حدود الهی در جامعه اجراء نشود، جامعه به انحراف و بی‌بند و باری کشیده خواهد شد.
 
معظم‌له افزود: اگر مسئولین فرهنگی جامعه دینی را رها کنند و هر شخصی بخواهد در مسئله دینی و فرهنگی نظری بدهد  کار به نتیجه نخواهد رسید.
 
وی با بیان این که همه در قبال مسائل فرهنگی مسئول هستند و باید فردای قیامت پاسخگو باشند، تصریح کرد: کم توجهی به فرهنگ آسیب‌های فراوانی برای جامعه خواهد داشت.
 
آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر لزوم معرفت افزایی جوانان، تاکید کرد: باید جوانان را با احکام دینی، مبانی و اصول نظام اسلامی و جایگاه ولایت فقیه بیشتر آشنا کنیم تا زمینه سعادت آنان فراهم شود.
 
وی با بیان این که اگر معرفت دینی جوانان تقویت شود، بسیاری از مشکلات فرهنگی حل خواهد شد، یادآور شد: متولیان فرهنگی باید در راستای ترویج فرهنگ اسلامی همه توان خود را بکار گیرند.
 
معظم له خاطرنشان کرد: اگر مسئولین فرهنگی نسبت به مسائل دین و انقلاب، معرفت کافی داشته باشند، می‌توانند این مطالب را به قشر جوان انتقال دهند تا دچار انحرافات نشوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار