آروتز شوا اذعان کرد :

تشدید تمهیدات ارتش اسرائیل برای مقابله با قدرت روزافزون "حزب الله"

پایگاه خبری رژیم صهیونیستی در خبری با اشاره به تقویت قدرت حزب الله در منطقه آن را اصلی ترین خطر برای اسرائیل دانست .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آروتز شوا ؛‌ این پایگاه خبری اسرائیل افزود :‌ تل آویو سربازان جدیدی را با توانایی های خاص در رمزهای شمالی سرزمین های اشغالی مستقر کرده است تا بتواند با استفاده از آنها از تشدید تهدیدی که از سوی حزب الله برای رژیم صهیونیستی وجود دارد بکاهد . 

تصاویر جدیدی که بر روی سایت ارتش اسرائیل منتشر شده نشان میدهد که جمعی از سربازان عرب یهودی در این مرزها مستقر بوده اند . تقویت موضع حزب الله و نزدیکی مرز لبنان با سرزمین های اشغالی در این منطقه تل آویو را وادار کرده است که برای مقابله با نفوذ روز افزون حزب الله در منطقه از این افراد استفاده کند . 

این سایت خبری نزدیک به کابینه رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کرد : راکت های دوربرد و قدرتمند حزب الله در این منطقه مستقر شده است و اصلی ترین تهدید در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی همین موضوع می باشد . برای مقابله با این تهدید تیمی از افسران برجسته اسرائیلی برای ردیابی و تسخیص سمت گیری راکت های حزب الله به این منطقه اعزام و در آن مکان مستقر شده اند . 

گفتنی است به نوشته این پایگاه خبری اسرائیل ،‌ افسران اعزام شده در این منطقه تواندمندی های خاصی دارندتا بتوانند در مقابل قدرت نمایی های روزافزون نظامیان حزب الله در این منطقه مقابله کنند . 


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار