اختصاصی// مستند باشگاه خبرنگاران منتشر شد

در بازرسی از بند 350 اوین چه گذشت؟ + فیلم مستند

پس از يك هفته پروژه جنجال سازی و ساعتها توليد اخبار دروغ رسانه های ضد انقلاب كه با ليدری شبكه سلطنتی انگليس بی‌بی‌سی صورت گرفت اينك پخش تصاوير مستند بازرسی‌ها و اقلام مكشوفه از داخل بند زندانيان فتنه و منافقين بيش از گذشته و مانند هميشه عمق دروغ پردازي رسانه های معاند نظام اسلامي را آشكار كرد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته، برخی از سایت‌ها و رسانه‌های ضد انقلاب بویژه بی‌بی‌سی فارسی در راستای اهداف ضد ایرانی خود از درگیری میان مأموران زندان اوین و زندانیان امنیتی بند 350  خبر دادند.

خبر كذبي که البته به وسیله مقامات قضایی کشور به شدت تکذیب شد، به‌طوری که یک منبع آگاه در گفتگو  با باشگاه خبرنگاران درباره جزئیات این واقعه  گفت: "طبق آیین نامه زندان‌ها، بازرسی از زندان اوین بصورت مستمر و قانونی انجام می شود،  بازدید اخیر نیز به همین منوال انجام شده است.

وی افزود:  در جریان بازرسی اخیر زندان اوین نیز صرفا افراد 2 اتاق ممانعت کرده و قصد داشتند به صورت حرفه‌ای در روند بازرسی اختلال ایجاد کنند به طوری که هدف آنها ایجاد درگیری بود که خوشبختانه با سعه‌صدر مامورین حاضر در بازرسی این اقدام پیش‌بینی شده آنها ناکام ماند.

این منبع آگاه در ادامه به اشیاء کشف شده به ویژه از اتاق‌های مذکور اشاره کرد و گفت: در بازرسی انجام شده از این دو اتاق تعداد زیادی سیم‌کارت تلفن همراه، USB، MP3، باتری، مموری، شارژر موبایل و ... کشف شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: به هنگام بازرسی از همه اتاق‌ها یک نماینده از هر اتاق(نماینده زندانی‌ها) در جریان بازرسی حضور دارد که نمایندگان اتاق‌های مذکور نیز پای همه کشفیات را امضا کرده‌اند یعنی سند اشیا کشف شده از این اتاق‌ها موجود است.

همچنین غلامحسین اسماعیلی، رئیس سازمان زندان‌های کشور نیز در گفتگوبا باشگاه خبرنگاران رئیس سازمان زندان‌ها به تشریح چرایی و نحوه بازرسی از بند 350 اوین، ماهیت این بند، اشیا کشف‌شده، نقش رابطی بنام میترا، رابطه محکومان امنیتی با رسانه‌های بیگانه همچون بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا، تیم ویژه بازرسی، جرائم امنیتی و ... پرداخت.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که آیا شما تصاویری هم از داخل زندان دارید که بتواند دروغگویی موضوع را به اثبات برساند گفت: بله موجود است. ما بازرسی‌هایی که انجام داده‌ایم طبق همیشه که وقایع داخل زندان را از طریق دوربین مداربسته ضبط می‌کنیم، اطلاعات دوربین‌های مداربسته‌مان وجود دارد، ضبط و بایگانی شده، اقتضاء داشته باشد برای اینکه نشان بدهیم دروغ این افراد دروغ شاخداری است، تصاویر را هم ارائه می‌کنیم.

در همین راستا، می‌توانید مستند روشنگرانه باشگاه خبرنگاران از بازرسی بند 350 اوین در پنجشنبه هفته گذشته را كه براي اولين بار منتشر مي شود اينجا مشاهده نماييد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
maryam
۱۶:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
بسیار هم عالی
Iran (Islamic Republic of)
صمد
۱۰:۱۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
در خصوص اموال اورده شده به زندان ..بابا انقدر که بایدمراغب نگهبانان باشید نباید مراغب زندانیها باشید این اموال از زیر دست نگهبانان خاطی وارد زندان شده پس جرم نگهبانان خاطی هم کمتر از زندانیها نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
برخی عشقشون منفی دادنه بابا مخالف ! راست میگن زندان مگه هتله؟ غذا مفد امکانات براه یک قورتونیم هم باقی
Iran (Islamic Republic of)
زندانبان
۱۳:۱۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
یا خود زندانی انقدر آزاد بوده که هر چی دلشان میخواسته می آوردند که جای سوال از مسولین را دارد یا اینکه زندانبانها کار خود را درست انجام نداده اند که این سهل انگاری موجب ایجاد خوراک برای رسانه های خارجی شده
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۱:۱۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
موبایل وتبلت چگونه واردزندان شده مگربازرسی نمیشود.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۰۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
باید این مجرمین بشدت مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۸:۲۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
بسیار عالی و روشنگرانه بود.واقعا باید با جدیت بیشتری با این افراد مقابله شود.
تشکر فراوان
-
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
این زندان بود یا هتل .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
خب از این به بعد در هر سلول این جانیان یه کافی شاپ ویک کافی نت هم بگذارند
-
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
کار به جایی رسیده که تو زندان موبایل و فلش و ... پیدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۳۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
بااین وصف که نمیشود مجرم وجنایتکار ووطن فروش را مجازات کرد که!اینها در هتل نگهداری میشوند خوب است از زندانهای امریکا وانگلیس که اینها آرزویشان هست یاد بگیریم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
این افراد باید به استانهای دور افتاده تبعید بشوند تا درس عبرتی برای سایر جانیان بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
درهمه کشورها علی الخصوص امریکا زندانی با لباس مخصوص نگهداری میشود وهر شورشی بشدت سرکوب میشود واین حق قانونی هست .چرااینها را مجددا محاکمه وبرخورد شدید نمیکنند با ناز دادن که نمیشود مجازات کرد!
آخرین اخبار