مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ارائه طرح های جدید آموزشی را به زندانیان راهکاری سودمند در تبدیل آنها به افرادی سودمند در جامعه عنوان کرد.

 حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص ارائه آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای به زندانیان این استان گفت: می توان وجود چند زندان در استان البرز را به فرصتی مناسب برای فرهنگ سازی و اصلاح زندانیان و کاهش آمار بازگشت آنها به زندان تبدیل کرد به طوری که افرادی سودمند برای جامعه باشند.
 
وی در ادامه به ارائه آموزش های مهارتی به زندانیان در این  استان تاکید کرد و افزود: با اجرای طرح های جدید آموزشی از جمله طرح موفق آموزش و اشتغال در زندان ها می توان در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان گام های  موثری برداشت که در کنار کارها و برنامه های فرهنگی می تواند تاثیر مطلوبی در عدم بازگشت مجرمان به زندان داشته باشد.
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در زندان‌های استان البرز در جهت اجرای طرح آموزش و اشتغال می توان با همکاری سرمایه گذاران و کار آفرینان در حوزه‌های مختلف این طرح را اجرا کرد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: اموزش ، البرز ، زندانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
http://sardarane-eshgh.ir/
آخرین اخبار