عضور شورای اسلامی شهر تهران گفت:قسمت اعظمی از زیر ساخت‌های مکان در نظر گرفته شده آماده شده است و امیدواریم این نمایشگاه کتاب تازه تاسیس، تا سال آینده قابل بهره برداری باشد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل ازستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ "عبدالحسین مختاباد"عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود:معضل کتابخوانی در بین دانش آموزان و دانشجویان به دلیل کم علاقه بودن آنها به کتاب،تنها به مطالعه کتب درسی محدود شده و حاضر نیستند برای یادگیری بیشتر به سراغ کتاب های غیر درسی بروند.
 
 وی ادامه داد: به نظر من اگر کتابخوانی در کشور فرهنگ سازی شود، هر کتابخوان علاقمند فارغ از بهانه های مختلف حاضر به مطالعه کتاب می شود اما این اتفاق با به وجود آمدن تکنولوژی های به روز باز هم کم رنگ تر شده که برای بهبود اوضاع نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی مسئولان حوزه فرهنگ است.
 
 عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار برگزاری دوره ای نمایشگاه کتاب بعد از بیست م هفتمین دوره شد و افزود: نمایشگاه کتاب برای جذب مخاطبان بیشتر باید به صورت سیار و حرکت دار، بعد از برگزاری نمایشگاه اصلی کتاب در تهران در شهرهای بزرگی چون مشهد، شیراز، اصفهان و سایر شهرها وروستاهای مختلف کشور برگزارشود.
 
 مختاباد همچنین درباره محل برگزاری فعلی نمایشگاه کتاب در مصلی تهران، گفت: برای داشتن فضایی مناسبو در خور نمایشگاه بین المللی تهران، نمایشگاه جدید کتاب در تپه های عباس آباد در حال ساخت است که بنابر پیگیری های انجام شده اعضای شورای اسلامی شهر تهران و همکاری شهرداری ، قسمت اعظمی از زیر ساخت های مکان در نظر گرفته شده آماده شده است که امیدواریم تا سال آینده قابل بهره برداری باشد.
 
 وی در پایان گفت: نمایشگاه کتاب تهران نقص ندارد و در مقایسه با کشورهای دیگر نظیر ندارد بخاطر اینکه هر کسی در هر زمینه که وارد نمایشگاه می شود کتاب مورد علاقه ی خود را پیدا می کند.
 
 بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود .
 

انتهای پیام/


برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، مصلی ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار