رییس فرهنگستان علوم پزشکی گفت:

سلامت معنوی فعالترین ارکان علم پزشکی در ایران

اعضا دائمی از فعالترین گروه سلامت است که سلامت معنوی نیز زیر مجموعه کاری اعضا دائمی فرهنگستان علوم پزشکی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، سید علیرضا مرندی رییس فرهنگستان علوم پزشکی در نشست خبری دعوت از وزیر بهداشت عمان گفت: فعالیت فرهنگستان مانند اتاق فکر برای سلامت است در واقع این اتاق فکر از اعضا دائمی، اعضا وابسته، اعضا افتخاری تشکیل شده است. 

البته اعضا افتخاری فعالیتی در گروه ندارند اما اعضا دائمی از فعال‌ترین گرو‌ها و اعضا وابسته فقط در تخصص خود کار می‌کنند، در واقع فرهنگستان ۱۶ گروه دارد که بحث سلامت معنوی از مهم‌ترین ارکان فعال‌ترین گروه‌ها محسوب می‌شوند. 

وی افزود: دو کشور ایران و عمان سوابق همکاری زمینه‌ای مشترک از نظر سیاسی دارند و در ارتباط خوبی را به سر می‌برند این در حالی است که روابط آنها معمولا مثال زدنی است و زمینه مشترک مذهبی، تاریخی را برای این دو کشور به وجود آورده است. 

عمان، در میان کشورهای عربی بهترین کار را ارائه می‌دهد

احمدبن محمدبن عبیدالسعیدی وزیر بهداشت عمان در ادامه گفت: در سیستم پزشکی عمان پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم و در بین کشورهای عربی منطقه‌ای از بهترین بیمارستان‌ها، پرسنل‌ در بهبودی بیماران کمک می‌کنند. 

وی افزود: ایران در زمینه پزشکی پیشرفت بسیاری داشته است و قرار است از این به بعد همکاری عمان با ایران بیشتر شود و حتما در علم پزشکی سلامت معنوی الزامی است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار