رودهن/

آب وهوای مناسب از ویژگی شهرستان پردیس است

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به نیاز مردم به برخورداری از هوا و فضای پاک گفت: شهرستان پردیس دارای چنین ویژگی است.

ˈمرتضی حیدریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با بیان اینکه ازدحام جمعیت، آلودگی هوا و ترافیک برخی از مناطق تهران موجب تهدید سلامتی شهروندان می شود، اظهار کرد: با برنامه ریزی ریزی صحیح می توان از بسیاری تبعات ناخوشایند جلوگیری کرد.

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه، عدم اشراف اطلاعاتی از سوی ادارات و نهادها را مانع بزرگی در برنامه ریزی های کلان شهرستان با توجه به قرار گرفتن در کنار کلانشهری مانند تهران دانست.

وی افزود: دستگاه های دولتی با تدوین برنامه های مورد نیاز شهرستان در کوتاه مدت و بلندمدت از بروز بسیاری مشکلات در آینده شهرستان جلوگیری کرده و در زمینه رشد و توسعه شهری گام های موثری بردارند.

مقام عالی دولت در شهرستان پردیس با بیان ضرورت ایجاد ساختارهای مورد نیاز شهرستان خاطرنشان کرد: باید به دنبال ترسیم افق و چشم انداز زیبا برای این شهرستان باشیم که حتی برای زائران، مسافران و گردشگران عبوری از منطقه مایه مباهات و افتخار باشد.

وی با بیان وضعیت بخش جاجرود و قرار گرفتن آن در مسیر تردد مسافران به شمال کشور گفت: مسوولان این بخش باید در زمینه های خدمات شهری، زیبا سازی منطقه و فضای عمومی از لحاظ شهرسازی، جمع آوری زباله، جدولگذاری و ایجاد مکانی فرح بخش برای شهروندان و مسافران تلاش بیشتری کنند.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به اینکه شهروندان بخش جاجرود و بومهن نیازمند خدمات هر چه بهتر و بیشتری هستند افزود: بخش جاجرود پیشانی شهرستان پردیس است و در صورت برنامه ریزی مناسب و صحیح، شرایط هر چه بهتر سرمایه گذاری در این شهرستان میسر خواهد شد.

وی بخش جاجرود را از جمله پر ترددترین محورهای کشور دانست که علاوه بر مسافران و گردشگران داخلی پذیرای مسافران خارجی نیز است و لذا بر فراهم سازی هر چه بهتر امکانات این منطقه تاکید کرد.

فرماندار شهرستان پردیس ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی صحیح ، جمع آوری اطلاعات، مساعدت و همیاری نهادهای مدنی و شوراها که نقطه اتکا و قدرت فرمانداری هستند، این منطقه بتواند به جایگاهی واقعی خود دست یابد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.