بانک ملی ايران طی اخطار کتبی به بدهکاران عمده خود از آنها خواست ظرف دو هفته آينده با مراجعه به اداره کل پيگيری و وصول مطالبات بانک نسبت به مشخص کردن نحوه پرداخت بدهی خود اقدام نمايند .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ٬ در نامه بانک ملی به شرکت های بدهکار تاکيد شده است عليرغم فرصت های داده شده در چارچوب مجوز های قانونی مواد 28 و 29 قانون بودجه و پيگيری هایانجام شده متاسفانه بدهکاران اقدام لازم برای پرداخت بدهی به عمل نياورده اند و با توجه به استفاده از تسهيلات با نرخ پايين و عدم تمکين به تعهدات قراردادی منابع بانک را کماکان ، به دور از اخلاق حرفه ای ، در اختيار داشته و از بازگرداندن آن به چرخه اقتصادی خودداری می نمايند .

در نامه بانک ملی آمده است با توجه به ابلاغ سياستهای اقتصاد مقاومتی و نقش مؤثر احيای منابع مسلوب بانکي در اقتصاد و رونق توليد ، اشتغال در موقعيت کنونی ، بر بدهکاران بانکی فرض است تا منابع بانک را بيش از اين در اختيار نگرفته و به صندوق بانک مسترد دارند .

در اخطار بانک ملی تاکيد شده است در صورت عدم اقدام جدی بدهکاران برای مشخص کردن ترتيب پرداخت بدهي ، بانک ملي از همه ابزارهاي قانوني جهت وصول مطالبات خود بهره خواهد گرفت .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار