حمل سلاح در مکان‌های عمومی در ايالت جرجيا آمریکا مجاز شد

فرماندار جرجیا قانونی امضا کرد که براساس آن مردم این ایالت می توانند در کلیساها، رستوران ها و ساختمانهای دولتی با خود سلاح حمل کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از یونایتدپرس،"ناتان دیل" فرماندار جرجیا چهارشنبه شب قانونی امضا کرد که براساس آن مردم این ایالت می توانند در کلیساها، رستوران ها و ساختمان های دولتی با خود سلاح حمل کنند. 

ایالت جرجیا در حالی این قانون را تصویب کرد که یان برویر فرماندار آریزونا یک روز پیش، دو مصوبه کنگره ایالتی را وتو کرد که مجوز حمل سلاح را در مکان‌های عمومی می داد. براساس یکی از این قوانین وتو شده که سومین بار است توسط برویر رد می شود، دارندگان سلاح می توانستند در ساختمان‌های دولتی سلاح حمل کنند و براساس قانون دیگر، دولت های محلی در صورت اعمال محدودیت های شدیدتر از قوانین ایالتی درباره حمل سلاح جریمه می شدند. 

با این حال دیل در اظهاراتی پس از امضای قانون حمل سلاح در جرجیا گفت این قانون موجب امن تر شدن ایالت جرجیا خواهد شد. 

وی گفت براساس این قانون افرادی که قانون را رعایت می کنند می توانند در برابر افراد قانون گریز از خود و خانواده شان حفاظت کنند. 

به نظر می رسد این قانون خلل و فرج زیادی دارد از جمله اینکه براساس آن افراد می توانند در مدارس و فضاهای آموزشی دولتی سلاح حمل کنند، این درحالی است براساس یکی از بندهای همین قانون افراد اجازه حمل سلاح به داخل محوطه دانشگاه را ندارند. این قانون همچنین به مسئولان کلیساها اجازه می دهد در صورتی که بخواهند حمل سلاح به داخل کلیساها را ممنوع کنند. 

 آنچه بیش از همه موجب نگرانی منتقدان شده، این مسئله است که این قانون موجب گسترش فوق العاده مکانهایی می شود که مردم جرجیا می توانند در آنها سلاح حمل کنند. 

انتهای پیام/


برچسب ها: حمل ، سلاح ، مکان ، عمومی ، جرجیا ، امریکا ، مجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار